The Mafia Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Onderwerp: Natuur! Soort design: Signature! Size design: Maximaal 500x150! Render: Ja! Animatie: Nee! Premade: Nee! Tijd van inlevering: Zo Snel Mogelijk! Alsjeblieft geen pro! Orgineel : Bewerkt: 23 maart 2006 door The Mafia
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Wil je misschien tegen mij. Want mij battle met Dizzee is nu wel afgelopen. Ik zal er aan beginnen als je tegen mij wilt battlen.
The Mafia Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 General Lee is goed!,Ik lever hem na jou in
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Hier is mijn signature voor de battle. Een waterval signature: Nu jij nog.
The Mafia Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Ik ga verliezen maar hier is mijne : Veel Succes General Lee! Bewerkt: 23 maart 2006 door The Mafia
Mpp Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik ga voor GL omdat daar werk in zit. Die van The Maffia is gewoon een plaatje. Vote : GL
Velaro Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik ga duidelijk voor General Lee ! Die van The Mafia is simpelweg een plaatje. Mooi werk GL ! Mooie effecten..Alleen is je Font ietswat te "standaard",snap je ?
The Mafia Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Die van The Mafia is simpelweg een plaatje. Ik heb hem wel bewerkt! >>> Door .Levi.: Zet dan ook de orginele ernaast zodat leden kunnen zien wat je eraan veranderd hebt.<<< >Door The Mafia : Zie eerste post.< >>> Door .Levi.: Nu je de orginele erbij hebt gezet, zie ik wel wat veranderen qua betere kleur. Maar ik kan begrijpen dat vele leden geen drastische en duidelijke veranderingen zien.<<< Bewerkt: 23 maart 2006 door .Levi.
Velaro Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Die van The Mafia is simpelweg een plaatje. Ik heb hem wel bewerkt! >>> Door .Levi.: Zet dan ook de orginele ernaast zodat leden kunnen zien wat je eraan veranderd hebt.<<< >Door The Mafia : Zie eerste post.< het is toch gewoon een verkleind plaatje met tekst erop ? Of heb ik iets over het hoofd gezien ?
The Mafia Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Mischien moet je is goed kijken naar de kleuren of moet ik er een circel omheen zetten ?
Gta Ripper Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik ga voor GL omdat daar werk in zit.Die van The Maffia is gewoon een plaatje. Vote : GL Helemaal mee eens dus mijn stem:GL
Goliat Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Vote: GL Laat ik het niet erger maken voor the mafia en er verder niets over zeggen.
RonaldVC Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ook mijn stem gaat naar General Lee. Die van GL is mooi bewerkt, het lettertype is standaard, maar dat past wel hier. Die van The Mafia vind ik niet zo geweldig, ik zie inderdaad niet zo verschil met het origineel. Ik weet niet wat je precies gedaan hebt, maar het valt niet zo op. Een border zou ook beter staan dan nu... Stem GL dus.. @GL, volgens mij heb je hetzelfde plaatje als ik gebruikt heb in mijn battle .
.Sharingan Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) GL Super ik vind hem echt heel erg mooi. Pure Nature 10/10 !!!!! Bewerkt: 23 maart 2006 door .Tales.
Grove St. Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Vote: GL Die van The Mafia heeft hem bewerkt, en ziet er voller en kleuriger uit. Maar het blijft een plaatje.
Recommended Posts