Talietje Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) rate deze nieuwe sig! Bewerkt: 23 maart 2006 door tallex Reageren
Achille Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Dit hoort bij Graphics Showroom. >>> Door .Levi.: Het heeft geen nut om alleen te zeggen dat het in een ander sub fora hoort, geef dan gelijk ook een reactie op de sig. Je kunt beter als je niet wilt raten een mod Pb-en of gewoon wachten totdat ik het zie (zoals nu).<<< Bewerkt: 23 maart 2006 door .Levi. Reageren
Talietje Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 wilt er u iemand alsjeblieft raten? dan weet ik wat er nog moet aan gebeuren Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Tallex, dit lijkt alsof ik je ga afkraken... Maar ik ga je gewoon wat tips geven zodat je ze onthoudt. De tekst is totaal niet mooi. Hetpast daar echt niet bij, je kan beter een gewoen witte tekst met wat Blendings nemen. Je kan de render ook even inblenden, Levi heeft hier een tut over dat doe je in 10 sec. Ik leg het snel uit : Ga op de Render-layer staan en dan neem je de MagiucWand Tool vind je bovenaan rechts in je Palette. Je klikt en ziet dat hij een gedeelte selecteerd, nu ga je naar Select -> Feather en zet hem op 5 Pixels. Dan klik je op ''Delete'' op je toetsenbord, hoe meer je klikt hoe meer hij wegneemt . Ik vindt de render zelf ook een beetje uitgerokken en een beetje Blurry. Over de achtergrond hmmm hij valt mee. Hij kan beter, neem gewoon wat wit/grijze/zwarte brushes. Dat past beter hoor, maar je achtergrond vindt ik orgineel. Dus nu op het moment moet je gewoon wat aan je render en je tekst doen. Je huidige sig is daarom veel beter. Neem ook een kijkje in de Photoshop Guide van Levi daar vindt je alles over de Blending Options. Als je toch daar bent, neem dan ook een kijkje in de Resource List van Froop Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 7/10 De render is niet echt goed De rest is ok Reageren
Talietje Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ok, bedankt voor de tips! Reageren
Talietje Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 is dit misschien beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.