Piet-Herr Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik raakte gisteren ook het swat-team kwijt door zo'n test te gaan doen in de bikeschool Reageren
coz Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik raakte gisteren ook het swat-team kwijt door zo'n test te gaan doen in de bikeschool is het zelfde principe als met trein je start een missie (kan ook een hoofdmissie zijn) .. en deze weer cancelen en je hebt geen sterren meer Reageren
Sh Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik raakte gisteren ook het swat-team kwijt door zo'n test te gaan doen in de bikeschool is het zelfde principe als met trein je start een missie (kan ook een hoofdmissie zijn) .. en deze weer cancelen en je hebt geen sterren meer Is volgens mij niet met alle missies hoor! Reageren
nick11123 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 je kan ook proberen om door steegjes te krossen dan kan je de politie wel een kwijt raken Reageren
Alexy Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Wat ook nog kan is gewoon naar een safe-house, om vervolgens je spel op te slaan, en voilá, al je sterren kwijt . Reageren
Samurai Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Wat ook nog kan is gewoon naar een safe-house, om vervolgens je spel op te slaan, en voilá, al je sterren kwijt . Of te cancelen, lukt ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.