Jump to content

Rct3

W1ckeD

Recommended Posts

Geplaatst:

oke!

De meeste mensen denken dat ik alleen GTA FAN BEN!

nou nee

zelf ben ik hellemaal verzot van Achtbanen!

Dus ook op spellen

mijn favo is Rct (roller coaster tycoon)

Nou de nieuwe komt uit!

3d!

een droom dus!

hier wat screens en wat je allemaal kan!

Screen kan je zien op Deze site!!!

En wat vind jij er van!?:puh:

Stoer of nie?:puh: 27 november komt ie uit....demo op 27 september ik kan niet wachten! :lol:

Geplaatst: (bewerkt)

Vet!

Ik heb altijd RCT gespeeld ik heb ook 1+uitbreiding en 2 (die ik misschien maar 3 keer heb gespeeld)

Ik cind het nu dus wat minder leuk maar 3d lijkt me wel vet ;)

Ga je 'm kope dan?

Edit: Ik zie dat er 27 sept. een demo komt :puh:

Bewerkt: door Timovich
Geplaatst:

ja maar jammer dat ik de plaatjes iet goed kon zien alleen een paar vage plaatjes <_< MAAr hij lijkt me leuk

Weetje hoe raar waar is de orginele maker? :(

En die breakdancende panda is vet! :lol:

Klik hier voor de video van RCT3

Bewerkt: door Timovich
Geplaatst:

ziet er wel relax uit ik denk da ik hem ook wel ga kopen alleen dat soort spellen speel ik maar heel kort dus weet nog nie zeker

Geplaatst:

Ik ben ook gek op achtbanen en ga deze ook zeker kopen eindelijk is hier dara dan de 3d!! B) ik wil later *niet lachen please* achtbaaningenieur worden

Geplaatst:

das toch nie om te lachen das juist vet maar lijkt mij wel heel moeilijk om dat te worden

zit er wel iets in nederland om dat te leren/te werken?

Geplaatst:

Nee volgens mij niet maar ik zal er alles aan doen om het te worden je heb er alleen wel vwo voor nodig en zit nu op havo-vwo

Geplaatst:
Ik ben ook gek op achtbanen en ga deze ook zeker kopen eindelijk is hier dara dan de 3d!! B) ik wil later *niet lachen please* achtbaaningenieur worden

Grappig

ik ook! :puh:

Maar dat is een droom di ena 8 jaar is weg gevaren! Toen ik 13 was besloot ik het niet meer te doen

en nu 2 jaar verder weet ik wat ik wil worden!

Game desinger!

ik ga een opleiding in games maken in breda doen en leer games maken ook zeer straks! :lol: :D

Ik ben ook gek op achtbanen en ga deze ook zeker kopen eindelijk is hier dara dan de 3d!! B)  ik wil later *niet lachen please* achtbaaningenieur worden

Grappig

ik ook! :puh:

Maar dat is een droom di ena 8 jaar is weg gevaren! Toen ik 13 was besloot ik het niet meer te doen

en nu 2 jaar verder weet ik wat ik wil worden!

Game desinger!

ik ga een opleiding in games maken in breda doen en leer games maken ook zeer straks! :lol: :D

Dat is bij mij ook zo ik wil al heel lang achtbaaningenieur worden maar ik wil ook gamedesigner worden ik weet het allemaal nog niet ik heb nog zat tijd zo denk ik er maar over maar ik denk dat het wel 1 van die 2 word!

Bewerkt: door petersmurfje
Geplaatst:

Keb de demo gespeeld echt zo slecht sorry maar dit vind ik egt zonde de orginele maker is weg en het is kei lelijk geworden..! Kijk zelf maar! :(

Ik zou als ik jullie was eerst de demo ff spele voordat je 'm koopt!!!

Geplaatst:

De demo is een voorstukje van het spel als het nog niet 100 % af is.

Ik heb namelijk een paar screens gezien en gelezen dat je ook onboardcamera hebt bij een achtbaan, zodat je zelf als bezoeker in een atractie zit.

Lijkt me dus wel een cool spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...