Master-King Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) hallo hoe heten die strip ventjes wat jullie in jullie foto hebben staan????? Greetzzzz Master-King >>> Door .Levi.: Moved to Graphics Algemeen.<<< Bewerkt: 23 maart 2006 door .Levi. Reageren
Arjen Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Hallo en welkom op het forum. Zou je misschien willen uitleggen wat je precies bedoelt? Ik weet niet wat je bedoelt met 'die stripventjes..'. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ej Niels ... Post ff een plaatje waar je het over hebt ... welke strips Anders vertel je het morgen maar op school. Tales Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 hallo hoe heten die strip ventjes wat jullie in jullie foto hebben staan????? Greetzzzz Master-King Ik heb een voorgevoel dat je die 'strip ventjes' in onze signatures bedoeld. Dat zijn renders, die renders kun je hier downloaden: www.gamerenders.com www.clantemplates.com/renders/gallery Je hebt er verder niet veel aan zonder Photoshop, Photopshop is een progamma waar je mooie dingen mee kan maken. Onze signatures bijvoorbeeld, of logo's. Je kan een gratis trial downloaden, dat kan hier! Beetje duidelijker nu? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Bedoel je misschien de renders die in je sig te plaatsen zijn? Hier een voorbeeld: Dit is dan een voorbeeld van een plaatje in je signature. @Tales hieronder, ja dat snap ik ook wel, maar ik laat alleen maar een voorbeeld van een render zien Bewerkt: 23 maart 2006 door General Lee Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Nee Gl ik denk dat hij Anime bedoelt ... Weet je wel, waar ik gek op ben Voorbeeld: (en ik vind het een coole render .... Bewerkt: 23 maart 2006 door .Tales. Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Dat is inderdaad een render. Dus je ziet alleen de poppetjes de rest is doorzichtig. Dus zoals je bij General Lee ziet, dat is een render. Die kan je zo van een site(s) plukken. In de Photoshop Resource vindt je dit allemaal terug. Die poppetjes zetten wij in onze sig met Adobe Photoshop. In de Photoshop Guide vindt je hier meer info over Bewerkt: 23 maart 2006 door Giorgo Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) @Tales hieronder, ja dat snap ik ook wel, maar ik laat alleen maar een voorbeeld van een render zien Hij weet wat een render is, ik kom net van zijn huis af Ik heb bij hem wat Brushes geinstaleerd ! En toch bedankt om het even te zeggen Bewerkt: 23 maart 2006 door .Tales. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Misschien bedoelt hij die mannetjes die Mpp en froop in hun avatar hebben. Reageren
Master-King Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 oke ik weet genoeg maar nog 1 vraag. als ik wil zoomen dan zoom ik het hele plaatje in maar hoe kan ik alleen bijv. een mannetje in of iut zoomen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Wil je het plaatje kleiner? Image-->Image size dan kun je de grote aanpassen Edit:ik snap je al die moet je uitknippen zie tut van .Levi. een link naar die tut Bewerkt: 24 maart 2006 door gta ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.