Jump to content

Probleem met scherm onder gamen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben gewoon een spel aan het spelen (full screen) en opeens valt het scherm uit.

Dit gebeurt wel bij maplestory maar niet bij GTA VC.

Als het scherm zwart is staat er ook dat hij niet is aangesloten.

Iemand een oplossing? Ik heb een Radeon 9800 XL video kaart + Pentium 4 processor, draaid windows XP home, het is een computer van medion.

Geplaatst:

Dit heb ik ook gehad.

De oorzaak voor dit probleem was mijn beeldscherm. Deze kan de resolutie van 800x600 op 60Hertz niet aan. Als je er zeker van wil zijn dat het je beeldscherm is. Moet je even je PC op een ander beeldscherm aansluiten. Heb je het zelfde probleem(wat ik denk) dan ligt het aan je beeldscherm. Je kan proberen met drivers te updaten maar dit is vaak zonder succes.

De beste oplossing is een ander beeldscherm!

Ikkes

Ps. Welk beeldscherm heb je?

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn beeldscherm?

17" inch beeldscherm van MEDION, links boven op de monitor zelf staat Flat Pro Technology.

Mijn scherm staat op 1280 X 1024, dit is standaard.

Bewerkt: door NBgangsta
Geplaatst: (bewerkt)

oh...ik heb met de mijne geen problemen. Maar er staat ook flat pro technology op dus ik dacht, dat post ik even. Heb je nog garantie, inruilen die hap!

oh...ik heb met de mijne geen problemen. Maar er staat ook flat pro technology op dus ik dacht, dat post ik even. Heb je nog garantie, inruilen die hap!

Edit: huh?! Hoe komt dat dubbel?

>>> Door .Levi.: Waarschijnlijk een laad foutje (bleef haken), en op dat moment heb je misschien ook meerdere keren geklikt om het te posten. Heb ik ook weleens.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Wat ik al zei: Het ligt aan je beeldscherm. Je kan met drivers proberen maar het beste is een nieuwe of inruilen wat Roy zei.

Het probleem is doordat er een foutje is. Hierdoor kan je beeld de resolutie van 800x600 niet meer weergeven. En dit is de startresolutie van bijna alle games.

Dat is het probleem dus ;) .

Ikkes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...