Eli R Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Nintendo heeft op de Game Developers Conference 2006 de nieuwe Zelda voor de Nintendo DS aangekondigd. De game zal de titel Legend of Zelda: Phantom Hourglass krijgen. Qua graphics is de game - in stijl - te vergelijking met The Windwaker, een typische comic stijl dus. Gameplay video: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass(Quicktime vereist) Bron: www.ownage.nl Ik ben zo blij om dit te lezen, ik wacht hier al een hele tijd op. Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) ik heb geen gaycube en ook geen gayboy, dus dit is geen game voor mij Bewerkt: 23 maart 2006 door Mike Toreno Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 ik heb geen gaycube en ook geen gayboy, dus dit is geen game voor mij Gay? Slaat eigenlijk nergens op Als je geen GameCube en GameBoy hebt (Zoals ik) Of als je geen fan benet van die 2 consoles. Dan is het niet nodig te reageren op dit soort berichten Reageren
Yohan Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Heb ff geen Quicktime... Maare een nieuwe Zelda is altijd legendarisch... Tussen 2 haakjes Mike Toreno ''Ga buiten spelen'' Bewerkt: 25 maart 2006 door Yohan Reageren
Nielok Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 ZELDA :phantom hourglass voor deze heb je geen quicktime nodig^^ Het bovenste scherm geeft een map weer terwijl het onderste scherm de actie zal ondersteunen. en de graphics ziener zalig uit Reageren
Yohan Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ziet er idd goed uit ook ben ik van mening dat de dual screens weer lekker zullen werken, ook word er weer geweldig gebruik gemaakt van de stylus... Alleen wel beetje jammer want ik ''voelde'' de Windwaker stijl niet zo, was wel origineel maar ik had toch liever de stijl uit OOC, Mischien is dit wel makkelijker voor de DS.. Speelt deze Zelda zich in dezelfde wereld af als Windwaker of ben je hier gewoon Link? Bedankt voor trailer overigens.. Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 ik heb geen gamecube maar Zelda is nu altijd geweldigg . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.