Froodooo Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Hey! Als ik een DVD probeer te maken met Sonic MyDVD, dan krijg ik deze foutmelding: (Grotere versie) Dit gebeurd als ik een film op de DVD probeer toe te voegen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Alvast hartelijk bedankt! Bewerkt: 24 maart 2006 door Froodooo Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Je hebt extra codecs nodig, zo te zien. Op deze site kun je gratis codecs downloaden. Ik heb laatst in de PCM iets gelezen over een tool waarmee je kunt uitzoeken welke codec je nodig hebt voor bepaalde bestanden. Even mijn archief doorbladeren, als ik het vind, zal ik het even vermelden hier. Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Je hebt extra codecs nodig, zo te zien. Op deze site kun je gratis codecs downloaden. Ik heb laatst in de PCM iets gelezen over een tool waarmee je kunt uitzoeken welke codec je nodig hebt voor bepaalde bestanden. Even mijn archief doorbladeren, als ik het vind, zal ik het even vermelden hier. Ik weet niet of je dit bedoelt, maar hier kan je ook een programmaatje downloaden die je informatie geeft over welke codec een filmpje nodig heeft.. klik Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Je hebt extra codecs nodig, zo te zien. Op deze site kun je gratis codecs downloaden. Ik heb laatst in de PCM iets gelezen over een tool waarmee je kunt uitzoeken welke codec je nodig hebt voor bepaalde bestanden. Even mijn archief doorbladeren, als ik het vind, zal ik het even vermelden hier. Ik weet niet of je dit bedoelt, maar hier kan je ook een programmaatje downloaden die je informatie geeft over welke codec een filmpje nodig heeft.. klik Ja, dat bedoelde ik. Weet niet zeker of het werkt, vooral nu ik zie dat er "decoders" staat, in plaats van "codecs". Even proberen is denk ik het beste. Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Wat is het verschil dan tussen decoders en codecs? Ik dacht altijd dat dat hetzelfde was. Hij geeft namelijk ook aan wanneer een filmpje opgenomen is met Xvid en dat is toch een codec? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Wat is het verschil dan tussen decoders en codecs? Ik dacht altijd dat dat hetzelfde was. Hij geeft namelijk ook aan wanneer een filmpje opgenomen is met Xvid en dat is toch een codec? Het is waarschijnlijk ook hetzelfde, maar ik ben niet zo thuis op dat gebied... Ik wist het niet helemaal zeker. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Bedankt voor het programmaatje! Ik heb nu de film ingeladen, en dan krijg ik een schermpje met heel veel verschillende dingen: Hoe moet ik nu zien welke Decoders ik moet downloaden? Reageren
Samurai Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Rechtsvanboven bij codec kan je het zien, in dit geval is het XviD codec. Directe download link voor windows: http://download.divxmovies.com/XviD-1.1.0-30122005.exe Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Dat probleem is nu opgelost, maar ik heb nu weer een ander probleem... Kijk maar eens: Wat nu? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.