wackopmij Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Is er al een mod verkrijgbaar waarbij je je missies zelf kan kieze? Reageren
gta3 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Er is volgens mij geen bestand dat je missie over ken slaan of op nieuwe doen. Dus missie kiezen Maar snap niet je vraag iets en je zeg ja. Bewerkt: 24 maart 2006 door gta3 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Hey , Er is helaas geen mod, maar wel een site waar je savegame's kan downloaden. Je download de savegame van de missie die je graag wilt doen. Als jij FreeFall nog eens wil doen, dan moet je die erboven staat downloaden en in de map San Andreas User Files zetten. Je kunt daarna verder spelen, en de missie FreeFall nog eens doen. Zo kun je eigenlijk ook van de ene missie naar de andere missie springen, zonder mods in je spel te zetten. Die savegames kun je >hier< downloaden Reageren
PatrickW Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 uuuuhm. Ik ben in een ver verleden ( juli 2005) wel met zo'n MOD bezig geweest, maar ik hem hem noit helemaal afgemaakt en gereleased. Een werkende "work in progress" versie heb ik wel op het engelstalige forum gezet in dit topic: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=200401 Die werkt wel, maar is dus nog niet helemaal compleet. De meeste storyline mssies zouden er echter wel in moeten zitten. Ik heb er sindsdien niet veel meer aan gedaan. Er is nog een tijdlang sprake van geweest dat Eclipse hem in de volgende versie van de Noobmod ging zetten, maar daar is ook niets van gekomen. Misschien moet ik de draad van het SCM-modden binnenkort maar eens weer oppakken, en deze MOD afmaken... Reageren
Talietje Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 wat zijn pimpingmissies eigenlijk? want ik had een seen cheat/code in het engels gezien waarmee je pimpingmissies kan overslaan Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Bij de pimping-missies moet je de hoeren vervoeren naar een pooier. Later weer terug brengen, dit moet je herhalen tot level 10. Af en toe moet je je auto repareren, maar dat kun je mooi in de tussentijd doen als je een hoer moet ophalen. Informatie Pimping-Missies. Verder is er geen cheat of mods om een missie over te slaan, helaas ook niet voor de pimping-missies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.