exa Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Mijn PC heeft gelukkig nog (1.5 Maand) Garantie.. Maar.. Dit is nog nooit gebeurt met mijn videokaart: RADEON X300(SE) Ik speel al iets meer dan 1 jaar games op mn pc.. Meestal speel ik wel 2 uur of zo.. Maar als ik nu ga spelen, loopt het binne 10 sec vast voor 5 seconden. En flipt mn beeld uit alsof pc is uitgeschakeld, terwijl pc nog aan staat. Soms gaat mn pc helemaal afsluiten in 1x dan startie weer op. Ik heb dus nieuwe Driver geinstalleerd van ATI. En heeft een extra functie: VPU Recover. Al looptie nu vast (5 sec), wordt beeld zwart, dan doetie opeens weer.. Dankzij VPU Recover dus.. Maar dit is nog steeds absoluut vervelend en soms blijft de zwarte beeld staan. Dus mijn vraag is: Is mijn Videokaart overhit geraakt? Al is dat zo, is er dan ook iets blijvend kapot gegaan in de Videokaart? Of ligt het aan mn Koeler? Want al zet ik PC uit voor een nacht, en ik doe het weer aan.. Is direct hetzelfde verhaal, dus iets is kapot aan mn videokaart? Zal ik mn pc terug brengen naar Media Markt waar ik heb gekocht of niet? Help me direct AUB met deze probleem, want anders is mn garantie voor bij enzovoort. En ik wil het Zaterdag naar media markt brengen als het nodig is! Laat me snel weten! Grtz, eXa Hier nog iets: Veld Waarde Sensoreigenschappen Sensortype Winbond W83627THF (ISA 290h) Moederbordnaam MSI MS-7046 / 7100 / 7125 / 7185 Chassis inbreuk opgemerkt Ja Temperaturen Moederbord 25 °C (77 °F) CPU 59 °C (138 °F) WDC WD2500JD-00HBB0 [ TRIAL VERSION ] Koelingsventilatoren CPU 1172 RPM Spanningswaarde CPU Core 1.26 V +3.3 V 3.30 V +5 V 5.00 V +12 V [ TRIAL VERSION ] +5 V Standby 5.09 V VBAT Batterij 3.17 V HIER: Veld WaardeCPU Type Intel Pentium 4 530J, 3000 MHz (15 x 200) Moederbordnaam MSI MS-7046 (Medion OEM) Moederbord Chipset Intel Grantsdale i915P Video kaart SAPPHIRE RADEON X300SE (128 MB) 3D-Versneller ATI Radeon X300 SE (RV370) Nog meer info? Bewerkt: 24 maart 2006 door exa Reageren