Chronicler Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Hallo, ik heb gisteren (23-3) per ongeluk een foute resolutie ingesteld, waarschijnlijk te hoog voor mijn monitor, en nu heb ik dus geen beeld meer, wel geluid maar geen beeld!!! hoe kan ik dat weer recht zetten? ik heb GEEN dvd of iso meer van het spel, een kameraad heeft hem ooit es geinstalleerd en er een no-cd patch bijgezet! please...someone?!? gr. Mii Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Je kunt het beste in de map San Andreas User Files het bestand "GTA_SA.set" verwijderen. Nu worden alle San Andreas instellingen weer op standaard gezet. Ook je resolutie, besturing enz. @LM: Volgens mij bedoeld hij alleen SA. Mocht het niet zo zijn, dan kun je dit het beste in Computer Talk worden geplaatst. Bewerkt: 24 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
Little Mister Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Bedoel je alleen maar in SA of gewoon alles? Anders kan je misschien proberen bij Configuratiescherm en Beeldscherm te gaan kijken. Dan daar de resolutie lager zetten. Reageren
Chronicler Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ruurd31 je word hartstikke bedankt, je had de gouden tip:D:D:D:D:D:D dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje Reageren
ikt Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ook aan te raden is dat je de legale versie van het spel koopt. Er komt een voordeel bij: je kan het altijd opnieuw erop zetten, hier zit je vast als er iest mis is, adt had ik met met Generals. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.