Jump to content

Gek beeld

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry als dit niet de goede plek is, maar ik weet niet waar ik het anders moet zetten...

============================================================

Als ik soms gewoon ergens binnen ga, dus bijvoorbeeld om te eten, krijg ik gek beeld. ook gebeurt dit wel eens als ik bijvoorbeeld ineens iets op mijn computer krijg, als een berichtje om je virusscanner te updaten ofzo :S weet iemand of dit op te lossen is? ik heb in mijn spel nu voortdurend gek beeld. Ik voeg wel even 2 plaatjes toe, de eerste is hoe het dan zit, cj hangt dus op zijn kop, en de tweede als hij weer een beetje 'normaler' is. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? ik heb nooit mods of iets gebruikt, dus ook nooit in de bestanden van het spel verandert....

Nu zie ik een hele dichte mist... maar hij doet vaak zo, en dat is zeer irritant!

Groetjes, Dutchy3010

>>> Door Dizzee: Ik heb het op de goede plaats gezet. :)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Hey Dutchy!

Wat je altijd kan doen, is het spel opnieuw installeren, en kijken of hij het dan wel doet.

Wat je daarvoor nog kunt doen, is het bestand GTA_sa.set verwijderen, die staat bij GTA San Andreas User Files.

Hiermee worden alle opties gereset.

Succes! :cya:

Instaleer je GTA opnieuw, je saves blijven, eventuele mod gaan weg.

EDIT: Grrrr,Froodooo was e voor :(

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Je kan ook altijd onderkant van de cd kijken of het vies is

als het niet vies is en gewoon perfect

Installeer hem dan opnieuw anders is het zinloos

en wanneer ik nu sa opstart, zie ik hem alleen maar rechtsonder, de helft van het beeld is verdwenen

Edit: heb hier wel een plaatje van, maar kan geen blijlage toevoegen :?

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Als je het probleem nog eens tegenkomt: update de drivers van je videokaart want de fout ligt daar aan (heb het zelfs ook soms)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...