Ken-D Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 (bewerkt) Yo mensen. Ik heb een mod gemaakt genaam Alle wapens mod. Deze mod brengt dus alle wapens naast Ken Rosenburg's kantoor en aan de overkant staan slaan wapens bv Politiestokken etca. Als er bugs worden aangetroffen meld dit dan in dit topic. Alvast bedankt en veel plezier ermee. PS:link Postaldude Bewerkt: 23 september 2004 door Postaldude Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Geplaatst: 23 september 2004 Mooi gedaan, B) ik zal het straks 's even gaan proberen... Ik ben benieuwd naar je volgende mod [edit] De zip file bevat een file main.scm, maar het is een text versie. Daar heeft een gebruiker niets aan, tenzij hij zelf mission builder heeft. Als dit wel de bedoeling was, kun je beter de naam veranderen in main.scm.txt. Wat je eigenlijk zou moet doen, is de gecompileerde versie in de zip-file zetten, Dus vanuit mission builder je veranderingen compileren, en dan de main.scm die daar uitkomt in de zipfile stoppen. Maar hij loopt verder wel goed, en ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit handig zullen vinden. Ik heb niet geprobeerd om het spel te saven met deze mod, dat moet je wel even testen, want dat kan soms problemen opleveren als je van bepaalde dingen te veel toevoegd. Reageren
Ken-D Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 hmm ok bedankt. Postaldude Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 alsie veranderd is kan je me hem maar weer doorsturen via msn dat verander ik het wel Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Leuke mod misschien wel een leuk idee om nofg meer te veranderen want dit is een beetje simpel maar toch leuk *je moet het zelf weten is maar een ideetje* Reageren
Ken-D Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik ben een begin scripter en ja ik wil ook wat meer erin. Dat word dan V1.1. Wat erin gaat komen is nog een verrassing. Postaldude Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik ben een begin scripter en ja ik wil ook wat meer erin.Dat word dan V1.1. Wat erin gaat komen is nog een verrassing. Postaldude maar wanneer geef je me dan de goeie main??? want deze is toch fout :blink: Reageren
Ken-D Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 (bewerkt) Mja ik kom er ook niet echt uit. Als ik hem wil saven slaat hij op als txt. En als ik hem overwrite kan ik hem niet complimen. Iemand een idee? Postaldude Bewerkt: 24 september 2004 door Postaldude Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 dan doe ik het wel ff Reageren
PatrickW Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Mja ik kom er ook niet echt uit.Als ik hem wil saven slaat hij op als txt. En als ik hem overwrite kan ik hem niet complimen. Iemand een idee? Postaldude Je moet vanuit Vice-builder "compile & copy" kiezen. Daarna staat de gecompileerde main.scm in de data folder van ViceCity. Reageren
Ken-D Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Dank je wel Patrick. Ok het is gelukt. Rambo aka Eclipse als je even online wilt komen op msn Postaldude Reageren
Ken-D Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Inmiddels heb ik de main.scm naar Eclipse gestuurd en hij zou het binnenkort gaan uploaden.Saven doet hij gewoon . Postaldude Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 ik heb hem veranderd, hij doet het nu wel Reageren
Ken-D Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Ok bedankt :lol: Dus mensen hij doet het weer en je kunt Saven. Als er nog andere bugs vernomen worden graag hieronder melden. Postaldude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.