Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

He,

Ik heb weer een sign. dit keer over het beroemde D-Day. Het onderwerp trok me aan, om ook eens aan D-Day te denken ipv de inval in NL door de duitsers. Het is een naamplaatje wat je wel kent met D-Day erin gedrukt. Grove St. is er ook ingedrukt. ;)

dday27ok.png

Wat heb ik eraan gedaan:

- Zwart gemaakt

- Wat met verlichtingseffecten gedaan

- Border

- Lettertype is gedaan door Froodooo

Rate + Comment :sigaar:

Bewerkt: door Grove St.

Ja, hij is wel mooi!

Alleen is de border niet zo duidelijk.

Voor de rest heb ik er niets op aan te merken.

cijfer: 8,7!

:cya: Roy

Bewerkt: door royboyvdv
Geplaatst:

Ziet er leuk uit, alleen ik snap niet waarom het D-Day heet, de enige verwijzing naar D-Dat is het woord...

Geplaatst:

ik vind hem erg goed gelukt! 8.5/10

d-day is een operatie uit de tweede wereld oorlog. het was de bedoeling om duitsland te bombarderen maar ze lieten de bommen tevroeg vallen. toen is er een stuk van nederland gebombardeerd ipv. duitsland. de operatie is daarom ook als misluk aanschouwt.

Geplaatst:

Julie weten niet eens wat D-day is. :?:schater:

Mijn perfecte uitleg:

D-day, of ook wel bekend als desicion day. De dag dat de geallieerden(Het bongenootschap tegen Hitler)

de aanval op het strand van Normandië plaats lieten vinden. Deze operatie was bedoeld om Frankrijk te bevrijden en zo de bevrijding van de rest van Europa ook. Het duurde meerdere maanden voordat de geälieerden ook Nederland bereikden.

D-day is juist een geslaagde operatie geweest en het is de rede dat wij nu in vrijheid leven.

Nu on-topic:

Grove st. die letters heb je erg mooi gedaan!

Alleen vind ik de achtergrond niet zo mooi.

8,2

Julie weten niet eens wat D-day is. :?:schater:

Mijn perfecte uitleg:

D-day, of ook wel bekend als desicion day. De dag dat de geallieerden(Het bongenootschap tegen Hitler)

de aanval op het strand van Normandië plaats lieten vinden. Deze operatie was bedoeld om Frankrijk te bevrijden en zo de bevrijding van de rest van Europa ook. Het duurde meerdere maanden voordat de geälieerden ook Nederland bereikden.

D-day is juist een geslaagde operatie geweest en het is de rede dat wij nu in vrijheid leven.

Nu on-topic:

Grove st. die letters heb je erg mooi gedaan!

Alleen vind ik de achtergrond niet zo mooi.

8,2

Idd, jullie moeten je als nederlanders schamen :clown:

De achtergrond is een strand, waar D-Day heeft plaats gevond.

Geplaatst:

Goeie dubbelpost(y)[/sarcasme]

Hij is opzich best wel mooi, de effecten enz. Maar ik denk dat ik hem op een transparante achtergrond mooier had gevonden.

7.8/10

Goeie dubbelpost(y)[/sarcasme]

Hij is opzich best wel mooi, de effecten enz. Maar ik denk dat ik hem op een transparante achtergrond mooier had gevonden.

7.8/10

Oh, ik dacht dit is wel leuk want aan de zijkanten zie je het strand nog waar het allemaal is gebeurd. Dit maakt het ook zo speciaal, omdat er zo'n ketting ( die soldaten hadden ) in de lucht is boven het strand :Y

@ ELI_r: Een sign is een teken, het hoeft niet per se op een bord te zijn. Wat voor bord een eetensbord, een soepbord of bedoel je een verkeersbord :puh:

Geplaatst:
ziet er leuk uit, misschien kan je je naam het zelfde toen als de tekst d-day.

7/10

Dat doe ik juist niet, omdat je het verschil moet zien tussen de naam en de tekst. Anders denk je heet hij nou D-Day of Grove St. Dan vind ik het te druk en te veel van het goede worden :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...