Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik hen bezig met een mod voor sa

er worden een aantal txd's veranderd zo dat het vliegveld er weer mooi uit gaat zien het is nu helemaal verlaten en kapot

ik heb het vliegveld met img tool er uit gehaald en met sketshup geopend (dit alen om te laten si hoe het er uit moet gaan zien) het enige waar ik hulp voor nodig heb is voor het plaatsen van de vliegtuigen

hier het flipje

http://rapidshare.de/files/16317645/mod_gta_ssa.avi.html

ik heb dus hulp nodig bij het scm gedeelte dit kan ik niet omdat mijn mision builder mijn ....scm bestand niet wil opeen als

en oja het is het vliegveld dat in de woestijn zit vlak bij de leger basis

iemand tips voor mij heeft dan sein die altijd welkom

(en let nu s een keer niet op mijn type fouten ik heb dyslexie dus ik kan het niet helpen )

hier een paar schreens

sa44go.th.gif

sa59ll.th.gif

sas44xi.th.gif

ik heb MapEditor voor gta sa hier mee kan ik wel een gebouw toe voegen maar iets verwijderen lukt mij niet

weet iemant met welk progama dat wel kan ??

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Hallo, kees, jij vraagt hier 2 dingen, die beide niet in dit Sub-Fora horen. Jouw SCM vraag, daarvor moet je in 't SCM-Fora zijn.

Voor jouw verdere Ideeen moet je weer in het Texture&Modelling Showroom Fora zijn. ik heb wel nog wat leuke ideetje voor je:

Model een ouwe Loods, met een Stuntplane erin, als je in de Stuntplane, moet je een reeks checkpoints halen, die door de Canyon heen gaan, wat dus erg moeilijk is.

Geplaatst:

Topic verplaatst naar Overige Hulp.

Misschien is het beter om eens geen filmpje te uploaden maar screens, ik kan het begrijpen dat niet iedereen zin heeft om het hele filmpje te downloaden. Door screens krijg je eerder reactie's op je posts ;).

Geplaatst:

ok dit sal ik doen maar het leek mij makelijker om dat als je een model van ver weg siet sie je heel veel lijnen dus met een filmpje kom je er lans dan kun je beter sien wat het is maar ik post een paar schreens

ow en sorry voor mijn post in de vorkeerde Sub-Fora

ik dacht ik bewerk de txd's en ik heb wel hulp nodig dus daarom maar ik het textures en modeling hulp

Geplaatst: (bewerkt)

vet bedankt ik ga het meteen probeeren

(en ik heb wel kenis met scm ik kan het best wel goet maar ik kan mijn scm file niet opene dat lukt mij niet)

Bewerkt: door kees1991

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...