Jason Voorhees Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 (bewerkt) Ik ben zelf wel fan van gta maar de laatste tijd speel ik steeds meer Star Wars Battlefront. Het spel is echt te gek! met paar 100 units speel je de Clone War uit Star Wars episode 2 atack of the clones. En er zitten natuurlijk ook nog is mooie details in het spel Ik raad jullie aan om het spel is te proberen want het is echt te gek Bewerkt: 24 september 2004 door Jason Voorhees Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik vind het zelf echt een heeeeel saai slecht spel dit is mij mening maar hij zou misschien wel goed zijn Reageren
Jason Voorhees Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik vind het zelf echt een heeeeel saai slecht spel dit is mij mening maar hij zou misschien wel goed zijn heb je hem wel is gespeeld dan? Reageren
killerbee Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 wow die is snel gebanned ik vind al die star wars spellen niks aan geef mij maar gta vc ,counter-strike en battlefield vietnam en nog wa van dat soort spellen (en binnenkort ook gta sa ) Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Dies zekers snel gebanned hoe komt dat? Saai spel trouwes Reageren
Pete-R Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 (bewerkt) Toen ik bij vind alle berichten van deze gebruiker koos stond er " Reacties: 4 Bekeken: 32 Ik ben zelf wel fan van gta maar de laatste tijd speel ik steeds meer Star Wars Battlefront. Het spel is echt te gek! met paar 100 units speel je de Clone War uit Star Wars episode 2 atack of the clones. En er zitten natuurlijk ook nog is mooie details in het spel Ik raad jullie aan om het spel is te proberen want het is echt te gek '' en dat 2 de bericht stond er niet bij waarschijnlijk iets raars ernstig iets met s*x ofzo dat hij daar door gebanned is Of misschien omdat hij die afbeelding van G*MESPOT heeft gejat Maar ja ik heb hem wel eens gespeeld Bewerkt: 24 september 2004 door petersmurfje Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Idd wel heel erg snel gebanned, hij heeft wel een record op gtagames in de snelste gebande lid! Ik vind dat al die starwars spellen een beetje hetzelfde zijn en de kwaliteit vind ik matig! Reageren
h4x0rcist Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Idd wel heel erg snel gebanned, hij heeft wel een record op gtagames in de snelste gebande lid!Ik vind dat al die starwars spellen een beetje hetzelfde zijn en de kwaliteit vind ik matig! Dat komt omdat ik lunatic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 (bewerkt) Dat is al de zoveelste keer dat hij dat flik om weer te registreren. maar nu weer back on topic is daar een demo van te downlaoden legaal? Bewerkt: 2 oktober 2004 door petersmurfje Reageren
pasjans Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 maar nu weer back on topic is daar een demo van te downlaoden legaal? moet je op de offi site kijken daar zal vast wel een demo opstaan lijkt mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.