meetlat Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Voor al de mensen die een beetje degelijke pc hebben en graag screens en video's willen maken van hun ps2 spellen of hoe goed ze zijn heb ik een tutorial geschreven op mijn eigen website die je HIER vindt. als je er bent dan kies je in het menu voor Playstation. Kunnen jullie aub zeggen wat je er van denkt en of hij werkt voor iemand ofzo...??? Bewerkt: 24 maart 2006 door meetlat Reageren
gta3 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Kunnen jullie aub zeggen wat je er van denkt en of hij werkt voor iemand ofzo...??? Grapig ze laten zien hoe je een ps2 aan je pc ken aansluiten. Nog nooit gezie.via de usa poorten nooit opgekomen omde probeeren Bewerkt: 24 maart 2006 door gta3 Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Mijn PS2 draait via men PC. Je moet een TV-Kaart hebben dat kan ik jou wel vertellen. Dan moet je die gele stekker van je PS2 in je PC steken. Dan de witte en de rode in een stereo of dergelijke. Dan moet het werken. Via je TV kaart. Zou werkt het toch bij mij. Reageren
meetlat Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ahum zo staat het ook ongeveer op me site :s alleen heeft mijn pc geen rode en witte IN daarom zo samen naar een blauw en in de blauwe IN gestoken Maar wat denken jullie er van ? want ik kwam eens uit op een forum waar iemand dat vroeg en dan zocht ik door google en vondt niets nuttig's met afbeeldingen erbij etc. dus ben ik begonnen met prutsen Bewerkt: 25 maart 2006 door meetlat Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Zo ben ik er ook uitgekomen. Er bestaan speciale kabels ook. Maar die kosten heel veel geld. Dus ik heb het maar op de oude manier gedaan. Reageren
meetlat Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Dus het werktook voor andere mensen ?? dan is 't ok ik ben ook nog van plan een direckte download link te zetten voor een Intervideo hometheater Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.