Froodooo Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Wie zal deze keer het noodlot ontmoeten? Onderwerp: Freestyle, alles mag! Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee remade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Mijn Sig komt na die van mijn tegenstander! Bewerkt: 25 maart 2006 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 Ik vind het zo leuk om tegen jou te gaan, dus ik wil wel. Mijn signature komt vanavond, zo niet dan morgen vroeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 Als je het dan echt zo leuk vindt, dan vind ik het allang best! Lever je Sig in ieder geval maar zo snel mogelijk in, enne, veel succes gewenst! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 Ok dan. Hier is de mijne: Weer eens iets anders. Froodooo succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Hier zijn de 2 Sigs: ___________________________________________________ Froodooo Goliat ___________________________________________________ Stemmen tot en met 26 maart! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Ik ga voor mijn maat Froodoo. Die is veel mooier en vrolijker. Die van Goliat is zo zwart grijs. Froodoooooooo [/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Ik ga ook voor die van Froodooo,omdat hij idd veel kleurlijker is.Die van goliat is ook wel mooi hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) De kleur van goliat is heel erg blank Dus mijn Stem gaat Naar Froodooo Bewerkt: 25 maart 2006 door Dago58x Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Ik stem op Froodooo. Mooi kleurrijk, Goeie letters, mooie render en een supermooie achtergrond.. Geen aanmerkingen verder.. Die van Goliat vind ik ook erg origineel, dat zwart/wit thema bevalt me wel.. Alleen zou ik de zin omdraaien, "It's easy to die, but it's hard to kill". Dat is pakkender omdat je om te moorden een enorme mentale druk te verwerken krijgt, en om te sterven kan binnen een paar seconden voorbij zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel... Mijn stem dus naar Froodooo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Mijn stem gaat naar Goliat. Ik vind deze wat leuker gedaan dan die van Froodooo. Ik vind de achtergrond van Froodooo een beetje raar. Maar bij Goliat kan de text beter. Vote Goliat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Ik liep naar de stembus en ik klikte op nummer 1, Goliat! Die van Goliat heeft stijl, het straalt wat uit. Die van Froodooo is er één waar dertien in een dozijn van zijn. Een minpuntje bij Goliat is de tekst. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Mijn stem die gaat naar GOLIAT!!! Want, die sig van Froodooo hebben heel veel!! Dus die vidnt ik niet meer bijzonder.. MvG. Room Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerR Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Mijn stem die gaat naar GOLIAT!!!Want, die sig van Froodooo hebben heel veel!! Dus die vidnt ik niet meer bijzonder.. MvG. Room Ik ben het helemaal met je eens. Dus ik stem ook op GOLIAT[/font] Bewerkt: 25 maart 2006 door robertgta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Stem Goliat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Lekker dwarsliggen! Ik stem voor Froodooo Duh! [/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts