JoV Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 eej Kunt iemand een kaartje maken voor mij waar ik de volgende dingen kan doen? Topfun: RC Bandit Race RC Baron Race RC Raider Pickup Stadium Events: Hotring Bloodring Dirtring Chopper Checkpoints: Ocean Beach Vice Point DownTown Little Haiti Challenges: Trial by Dirt Test Track PCJ Playground Cone Crazy Rifle Range (heb ik al met de missie ‘The Shootist’ gedaan) Alvast bedankt, JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) Ik wil wel even een kaartje voor je maken. Ik zal m'n best doen en hem zo spoedig mogelijk posten. Edit: Hier is het kaartje + uitleg. De locaties van de Top Fun-busjes zijn rood, de Stadium Events vind je bij het grote blauwevlak. Deze Stadium Events kun je alleen doen na 20.00 uur 's avonds. De Chopper Checkpoints vind je bij de groene stippen, en de Challenges bij de blauwe stippen. Veel plezier en succes ermee! Bewerkt: 24 maart 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 Heej Hartelijk bedankt NandroDavids. ik ga er nu mee bezig. Hoi, JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 *Dubbelpost voor een nieuwe vraag* eej ik kan PCJ Playground Cone Crazy niet vinden groetjes JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Zie kaartje. PCJ-playground: daarvoor moet je naar het gebouw gaan die met rood is omcirkelt. In een hoekje van dat gebouw, op een kleine heuvel staat daar een pcj-600. Om de challenge te beginnen moet je er gewoon gaan opzitten. Cone Crazy: bij de blauwe stip heb je een garage voor autos met verschillende verdiepingen. Als je daar helemaal naar boven gaat, zie je daar een stallion staan. Je moet instappen om Cone crazy te starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Hoi, Als je de Rifle Range hebt gedaan, kun je dat nog een keer doen? Ik kan nergens in een roze marker staan. Weet iemand het probleem? JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Hoi,Als je de Rifle Range hebt gedaan, kun je dat nog een keer doen? Ik kan nergens in een roze marker staan. Weet iemand het probleem? JoV Ja, je kan hem nog een keer doen om de asset automatisch herladen van een wapen vrij te spelen. Daarvoor moet je 45 punten of meer halen bij de Rifle Range. Natuulijk kan je die Rifle Range nog altijd voor de lol doen. Ik weet helaas het probleem alleen niet. Bewerkt: 25 april 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Sorry, Ik had de missie The Shootist nog niet gedaan JoV Bewerkt: 28 april 2006 door JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Nog een vraagje moet je de Trial by Dirt en Test Track 3x doen? JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2006 Nee, voor de 100% moet je die maar 1 keer doen dacht ik. Daarna kan je ze wel opnieuw doen, en als je je tijd verbetert, krijg je meer geld. Zo zat het volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killer5000 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2006 eejKunt iemand een kaartje maken voor mij waar ik de volgende dingen kan doen? Topfun: RC Bandit Race RC Baron Race RC Raider Pickup Stadium Events: Hotring Bloodring Dirtring Chopper Checkpoints: Ocean Beach Vice Point DownTown Little Haiti Challenges: Trial by Dirt Test Track PCJ Playground Cone Crazy Rifle Range (heb ik al met de missie ‘The Shootist’ gedaan) Alvast bedankt, JoV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2006 Wat is de bedoeling van die quote? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.