kadee Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 hoi ik heb een probleem met photoshop : mijn sneltoetsen werken niet meer hoe kan dit maar normaal was het mijn laatste dag maar ik kan het toch houden weet iemand hoe dit komt Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Ik heb dit ook gehad... Doordat ik een Patch had geInstaleerd... Maar verder ga ik daar niet over in. Dan moet je een andere Trial downloaden of de volledige versie kopen. Maar je kan het niet verhelpen, opnieuw installen er is geen andere oplosing. Reageren
X-TX Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 hoi ik heb een probleem met photoshop : mijn sneltoetsen werken niet meer hoe kan dit maar normaal was het mijn laatste dag maar ik kan het toch houden weet iemand hoe dit komt Druk op ALT+SHIFT+CTRL+K en kijk hoe je daar heel makkelijk zelf je sneltoetsen kunt kiezen. Meer kan ik eigenlijk niet over zeggen, misschien is dat niet eens de goede oplossing. Maar 'Nooit geschoten is altijd mis.' - The Godfather Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.