Jump to content

GTA SA eindelijk af???

Recommended Posts

Geplaatst:

Het was een tijdje akelig stil rondom SA....een aankondiging dat er een nieuwe PS uitkomt...hier zit ik niet op te wachten.

maar nu, GTA SA is eindelijk met een ESRB logo gekeurd.

ja dus, zullen mensen nu afvragen.....Nou was het niet zo dat spellen eerst 100% af moeten zijn voordat ze kunnen worden gekeurd.

zouden ze dan nu bezig zijn met bugs eruit halen en dergelijke????

laten we het hopen

PS . kijk het verschil ff tussen Manhunt en GTA

manhunt:

http://www.rockstargames.com/manhunt/image...anhunt_esrb.gif

gta:

M.gif

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

10

• The Outlaw

5

• Yohan

5

• Eros

5

Geplaatst:

Dit betekend denk ik dat de verhaallijn af is want zo'n keuring gebeurt vooral door te kijken naar filmpjes van het spel ,te luisteren of er veel gescholden wordt in het spel en filmpjes enz. Dus ik denk dat ze idd de bugs er aan het uit halen zijn en misschien nog wat kleine dingetjes er aan het in zetten zijn.

Geplaatst:
Dit betekend denk ik dat de verhaallijn af is want zo'n keuring gebeurt vooral door te kijken naar filmpjes van het spel ,te luisteren of er veel gescholden wordt in het spel en filmpjes enz. Dus ik denk dat ze idd de bugs er aan het uit halen zijn en misschien nog wat kleine dingetjes er aan het in zetten zijn.

tja dat kan maar 1 ding betekenen als ze de kleine dingen eruit aan het halen zijn en het logootje er op zetten :D

Gta: SA is bijna klaar om verscheept te worden yes!

Geplaatst:

uhm volgens mij moet het spel helemaal af zijn om da keurmerk te krijgen dus de bugs enzo zijn er allemaal al uit lijkt mij dus nu gaan ze beginnen met het kopieren van de cds (of moet ik zeggen dvds :puh: )

Geplaatst:

Ik denk dat ze nog altijd de bugs er zijn aan het uithalen

het is een redelijk groot spel dus duurt ook redelijk lang ..

correct me if i am wrong ;)

Geplaatst:
Ik denk dat ze nog altijd de bugs er zijn aan het uithalen

het is een redelijk groot spel dus duurt ook redelijk lang ..

correct me if i am wrong ;)

Ze hebben het al lang klaar liggen. Nu gaan ze langzaam info verstrekken door kopers te trekken. ;)

Let maar op de verkoopcijfers van SA. Dat zal hoog gaan liggen, naar mijn verwachtingen.

Geplaatst:

nou SA is nu wel officieel klaar want op de hoofdsite staat iets van een logo dus SA is klaar,misschien komt san andreas echt eerder uit!

Geplaatst:

Zou idd mooi meegenomen zijn maar ik denk niet dat rockstar dat gaat doen , zo als iemand eerder op topic zij ze gaan eerst meer info vrijgeven om de koopcijfers to verhogen ;)

Geplaatst:

nou sa andreas is klaar,dus ze mogen wel veel info geven :puh:

ff offtopic: ik heb die 2 logo's van SA en manhunt bekeken en er lijkt in SA meer geweld en sex enzo te zitten,hoe zit dat nou?

Geplaatst:
nou sa andreas is klaar,dus ze mogen wel veel info geven :puh:

ff offtopic: ik heb die 2 logo's van SA en manhunt bekeken en er lijkt in SA meer geweld en sex enzo te zitten,hoe zit dat nou?

Het klopt wel wat er staat, Ik zie niet zo vlug in Manhunt dat die gast daar sex heeft :lol:

In San Andreas is dat wel bijvoorbeeld met een hoertje ofzo, of mischien komt er zo iemand in terug als Candy Suxxx :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...