The Godfather Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Het was een tijdje akelig stil rondom SA....een aankondiging dat er een nieuwe PS uitkomt...hier zit ik niet op te wachten. maar nu, GTA SA is eindelijk met een ESRB logo gekeurd. ja dus, zullen mensen nu afvragen.....Nou was het niet zo dat spellen eerst 100% af moeten zijn voordat ze kunnen worden gekeurd. zouden ze dan nu bezig zijn met bugs eruit halen en dergelijke???? laten we het hopen PS . kijk het verschil ff tussen Manhunt en GTA manhunt: http://www.rockstargames.com/manhunt/image...anhunt_esrb.gif gta: Reageren
Q Dude Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Dit betekend denk ik dat de verhaallijn af is want zo'n keuring gebeurt vooral door te kijken naar filmpjes van het spel ,te luisteren of er veel gescholden wordt in het spel en filmpjes enz. Dus ik denk dat ze idd de bugs er aan het uit halen zijn en misschien nog wat kleine dingetjes er aan het in zetten zijn. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Dit betekend denk ik dat de verhaallijn af is want zo'n keuring gebeurt vooral door te kijken naar filmpjes van het spel ,te luisteren of er veel gescholden wordt in het spel en filmpjes enz. Dus ik denk dat ze idd de bugs er aan het uit halen zijn en misschien nog wat kleine dingetjes er aan het in zetten zijn. tja dat kan maar 1 ding betekenen als ze de kleine dingen eruit aan het halen zijn en het logootje er op zetten Gta: SA is bijna klaar om verscheept te worden yes! Reageren
[E]lmex Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 YES eindelijk.. en nu nog ff geld innemen ofzo Reageren
killerbee Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 uhm volgens mij moet het spel helemaal af zijn om da keurmerk te krijgen dus de bugs enzo zijn er allemaal al uit lijkt mij dus nu gaan ze beginnen met het kopieren van de cds (of moet ik zeggen dvds ) Reageren
liltuner Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 ze zijn wel klaar maar ze laten ons hunkeren naar het spel Reageren
Eros Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik denk dat ze nog altijd de bugs er zijn aan het uithalen het is een redelijk groot spel dus duurt ook redelijk lang .. correct me if i am wrong Reageren
Arjen Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Ik denk dat ze nog altijd de bugs er zijn aan het uithalen het is een redelijk groot spel dus duurt ook redelijk lang .. correct me if i am wrong Ze hebben het al lang klaar liggen. Nu gaan ze langzaam info verstrekken door kopers te trekken. Let maar op de verkoopcijfers van SA. Dat zal hoog gaan liggen, naar mijn verwachtingen. Reageren
Eros Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Nog meer info :blink: Dat hou ik niet meer vol :lol: moet hem gewoon nu hebben Reageren
liltuner Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 nou SA is nu wel officieel klaar want op de hoofdsite staat iets van een logo dus SA is klaar,misschien komt san andreas echt eerder uit! Reageren
The Godfather Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2004 denk het niet, maar dat is altijd mooi meegenomen Reageren
Eros Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Zou idd mooi meegenomen zijn maar ik denk niet dat rockstar dat gaat doen , zo als iemand eerder op topic zij ze gaan eerst meer info vrijgeven om de koopcijfers to verhogen Reageren
liltuner Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 nou sa andreas is klaar,dus ze mogen wel veel info geven ff offtopic: ik heb die 2 logo's van SA en manhunt bekeken en er lijkt in SA meer geweld en sex enzo te zitten,hoe zit dat nou? Reageren
Tim14 Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 nou sa andreas is klaar,dus ze mogen wel veel info geven ff offtopic: ik heb die 2 logo's van SA en manhunt bekeken en er lijkt in SA meer geweld en sex enzo te zitten,hoe zit dat nou? Het klopt wel wat er staat, Ik zie niet zo vlug in Manhunt dat die gast daar sex heeft :lol: In San Andreas is dat wel bijvoorbeeld met een hoertje ofzo, of mischien komt er zo iemand in terug als Candy Suxxx :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 :angry: De sanandreas site doet het niet meer en die van r* ook niet meer! :angry: Plz help me! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.