The Outlaw Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 (bewerkt) :angry: De sanandreas site doet het niet meer en die van r* ook niet meer! :angry: Plz help me! hoe.....wat ....ik ......, denk dat ze nu pas gaan updaten ) Bewerkt: 25 september 2004 door Romero Reageren
liltuner Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 ik weet het,misschien nieuwe GROTE update? :lol: :wub: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 dat zou tof zijn meer info en ik hoop ook meer oficiele sreens, we kunnen haast niet meer wachten zit al sinds gister 22 uur achter de pc en nu wil ik wel beloond worden :lol: Reageren
Joriz Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 :angry: De sanandreas site doet het niet meer en die van r* ook niet meer! :angry: Plz help me! Betekend dus dat de website down is. Of ze hebben server problemen. Of ze updaten eindelijk de hele Rockstar Games site. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 :blink: ik vind het raar dat ze 33 dagen (4 weken en 2 dagen) nodig hebben om die bugs er uit te halen. best veel maar ja het is wel groot maar zo lang....? Reageren
Eros Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Dit staat al op een andere topic , ze willen gewoon beetje per beetje info vrijgeven , zo steigen de koopcijers nog meer Reageren
killerbee Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) maarja ze hebben wel veel tijd nodig om alles te drukken en ik denk dat die dubbel layerd dvds wel wa langer duren voordat die klaar zijn edit: bij bol.com staat trouwens nog steeds dat ie op de 22e uitkomt :huh: Bewerkt: 26 september 2004 door killerbee Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2004 bij bol.com staat trouwens nog steeds dat ie op de 22e uitkomt bij bol.com hebben ze nog nooit van update's gehoord Reageren
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 nou in de nieuwe gamepro staat ook de 22e hoor (vandaag gehaald) Reageren
Trax Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 nou in de nieuwe gamepro staat ook de 22e hoor (vandaag gehaald) Da's de oude nog meen ik Reageren
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 het is de nieuwe man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ongelooflijk zeg <_< ) Reageren
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 het is de nieuwe man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ongelooflijk zeg <_< ) Wil je even normaal reageren aub? Hij denkt dat het de oude is... (Sjonge jonge <_< ) Reageren
Trax Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 het is de nieuwe man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ongelooflijk zeg <_< ) Doe eens rustig :huh: Ik maak toch duidelijk dat ik het niet zeker weet, dat kan je ook rustig zeggen hoor. Reageren
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 <_< phoe als die op 22 okt uitkomt in amerika en hier dan voor de herftvakatie dat is wel mooi mee genomen maar alle nl winkels staat de 29 okt ummm wat kunnen we nu erop zeggen <_< Reageren
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 ja maar se7en maakt OVERAL een punt van! het is de nieuwe want die heeft een poster en is gister of die dag daarvoor binnengekomen,dus hij is niet oud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.