Jump to content

GTA SA eindelijk af???

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
:angry: De sanandreas site doet het niet meer en die van r* ook niet meer! :angry:

Plz help me!

hoe.....wat ....ik ......, denk dat ze nu pas gaan updaten ) :D:D:D

Bewerkt: door Romero
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

10

• The Outlaw

5

• Yohan

5

• Eros

5

Geplaatst:

dat zou tof zijn meer info en ik hoop ook meer oficiele sreens, we kunnen haast niet meer wachten zit al sinds gister 22 uur achter de pc en nu wil ik wel beloond worden :lol:

Geplaatst:
:angry: De sanandreas site doet het niet meer en die van r* ook niet meer! :angry:

Plz help me!

Betekend dus dat de website down is.

Of ze hebben server problemen. Of ze updaten eindelijk de hele Rockstar Games site.

Geplaatst:

:blink: ik vind het raar dat ze 33 dagen (4 weken en 2 dagen) nodig hebben om die bugs er uit te halen. best veel maar ja het is wel groot maar zo lang....? :(

Geplaatst:

Dit staat al op een andere topic , ze willen gewoon beetje per beetje info vrijgeven , zo steigen de koopcijers nog meer

Geplaatst: (bewerkt)

maarja ze hebben wel veel tijd nodig om alles te drukken en ik denk dat die dubbel layerd dvds wel wa langer duren voordat die klaar zijn

edit: bij bol.com staat trouwens nog steeds dat ie op de 22e uitkomt :huh:

Bewerkt: door killerbee
Geplaatst:
bij bol.com staat trouwens nog steeds dat ie op de 22e uitkomt

bij bol.com hebben ze nog nooit van update's gehoord :puh:

Geplaatst:

het is de nieuwe man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ongelooflijk zeg <_< )

Geplaatst:
het is de nieuwe man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ongelooflijk zeg <_< )

Wil je even normaal reageren aub? Hij denkt dat het de oude is...

(Sjonge jonge <_< )

Geplaatst:

Doe eens rustig :huh:

Ik maak toch duidelijk dat ik het niet zeker weet, dat kan je ook rustig zeggen hoor.

Geplaatst:

<_< phoe als die op 22 okt uitkomt in amerika en hier dan voor de herftvakatie dat is wel mooi mee genomen maar alle nl winkels staat de 29 okt ummm wat kunnen we nu erop zeggen <_<

Geplaatst:

ja maar se7en maakt OVERAL een punt van!

het is de nieuwe want die heeft een poster en is gister of die dag daarvoor binnengekomen,dus hij is niet oud ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...