Crappy-Apple Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 ik mag men pc verzwaaren ik wou dit doen : pentium 4 3.2 GHZ gefose of zoiets van 256 mb interne harde schijf van 300 GB een mooie lege kast nu heb ik 512 mb ram ik wil het verzwaren tot 1 GB ik ken niks van pc prijsen dus hoeveel kost het in totaal am hem te verzwaren dus die dingen die ik heb opgenoemd HOEVEEL kost da ?? als iemand anders nog iets weet wa ik kan verzwaren moet je het maar zeggen Reageren
gta3 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 ik heb een petim 4 gezien van 475euro weet niet wat erbij zat. mischien heb je hier iets aan en alleen de pc Reageren
X-TX Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 ik mag men pc verzwaaren ik wou dit doen :pentium 4 3.2 GHZ Geforce met 256MB Hardeschijf van 300 GB een mooie lege kast nu heb ik 512 mb ram ik wil het verzwaren tot 1 GB ik ken niks van pc prijsen dus hoeveel kost het in totaal am hem te verzwaren dus die dingen die ik heb opgenoemd HOEVEEL kost da ?? als iemand anders nog iets weet wa ik kan verzwaren moet je het maar zeggen Dus, wat wil je nu? Er zijn zoveel kaarten van Geforce met 256MB geheugen. Wil je dus dit eerst zelf kiezen, want zelfs voor mij is dit té lastig. Ik weet bijv. niet hoeveel je wilt uitgeven, en wat je voorkeur is. Ik weet niet welke moederbord je hebt en dat is belangrijk voor bijv. welke processor en geheugen je moet kiezen omdat het misschien niet erop kan. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Kijk eens op: www.tones.be www.tomshardware.com www.soefkenijn.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.