Jump to content

Grijze gebieden

Recommended Posts

Geplaatst:

Iek heb een vraag : In zuid los santoS : willow wield, little mexico is een gebied waar iek vaak aangevallen word, nu heeft dat gebied een raare kleur, is die gebied nu van mij of van ballas (daar door word iek aangevallen) :? weet iemand wat dit is zeg het ff :*Dgris0gz.png

Geplaatst:

Volgensmij is het gewoon een fout van Rockstar games.

Want het lijkt een beetje paarskleurig.

Dus ik denk dat het bij de Balla 's hoort.

Groetjes ...Mpp...

Geplaatst:

Het is van de ballas, want het is licht paars.

maar dat betekend volgens mij dat het wel een gang-territorium is, maar dat er altijd maar weinig gangsters in rondlopen.

Je kunt dit gebied dus wel overnemen, dan zal het lichtgroen worden. ;)

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst:

Het lijkt mij meer een soort niemandsland, dit is zwaar klote als je dat hebt, ik had het namelijk ook een keer en daarna kon ik dat gebied niet meer veroveren, het is dus niet meer ''bruikbaar'' land volgens mij :(.

Geplaatst:

Dit betekent dat dit deel ondercontrole van de ballas en de Grove members is.

Het is tog nog iets je meer van de ballas omdat het een meer paarsere kleur heeft,

maar als het goed is lopen er ook grove st. homies.

:cya: Quinton :cya:

Geplaatst:

Als een gebied een beetje wit ziet, betekent dat het gebied in een soort van neutrale staat is. Zoals Quinton al zei lopen er dan gangmembers van allebei de gangs rond.

Dit komt vooral voor wanneer je bent aangevallen geweest door een andere gang maar wanneer je gewoon niks gedaan hebt. Met andere woorden: je hebt de waarschuwing 'Our hood is under attack' gewoon genegeerd. ;)

Geplaatst:

Het kan ook komen door de Territorium glitch te gebruiken dan krijg je nieuwe gebieden met soms ook andere kleuren, er lopen dan alleen geen gangleden.

Geplaatst:
Als een gebied een beetje wit ziet, betekent dat het gebied in een soort van neutrale staat is. Zoals Quinton al zei lopen er dan gangmembers van allebei de gangs rond.

Dit komt vooral voor wanneer je bent aangevallen geweest door een andere gang maar wanneer je gewoon niks gedaan hebt. Met andere woorden: je hebt de waarschuwing 'Our hood is under attack' gewoon genegeerd. ;)

Dat klopt :Y Heb ik ook een x gehad en nu is die hood licht groen en een beetje geel!

Geplaatst:

Zou het niet kunnen dat er daar momenteel een strijd aan de gang is? Anders heb ik er geen verklaring voor :N

Geplaatst:

ik denk gewoon als je een gang war gemist hebt en heb je pech dat er zoiets gebeurd

of het is een bug of glitch ;)

Geplaatst:
Zou het niet kunnen dat er daar momenteel een strijd aan de gang is? Anders heb ik er geen verklaring voor :N

Dat stukje is "niemandsland". Je hebt een aanval van de Ballas/Vagos genegeerd. Dit is geen bug of glitch. Ik kan het niet zo mooi als Dizzee vertellen, dus hier het hele verhaal: :engel:

Geplaatst:

het is als je zegmaar een stukje land van de ballas hebt gewonnen

en het is groen dan willen ze het stukje land terug hebben en

kan je weleens een bericht krijgen met: our houd is under attak.

dat kan je negeren maar als je te lang wacht en je doet niks,

dan nemen ze een stukje land terug en word het ligt paars.

en met de kluer,als het een donkere kluer is dan lopen er alleen dezelfde gangs

en met een ligte kluer lopen er verschillede gangs.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...