Jump to content

Stem Topic Speed Model Challenge


~> GizmO <~

Recommended Posts

Rick, ik weet niet waar jij met je neus zit maar Jorge heeft niet meegedaan :clown:

Mijn top 5:

1. Gizmo, zeer gelaagd die rims. Ze zijn echt gruwelijk, de banden eromheen zijn ookk goed gelukt :)

2. 20, Hartsike mooi gemaakt, beetje veel reflecties maar wel mooi :) Jammer dat je geen banden hebt gemaakt.

3. Mohter, de vorm van de rim vind ik wel gruwelijk :) Alleen de texture op de band vind ik wat mislukt :)

4, Dirfter, beetje donker maar hij is wel mooi gemaakt. De band is alleen wat minder

5. Textron, ik vind hem niet echt mooi. Dat hij zo geel is ziet er niet echt mooi uit ook heb je geen band gemaakt :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    7

  • Jorge_F

    5

  • EXIT

    5

  • burpicane

    4

Het stemmen is voorbij.

Uitslag:

1e: Gizmo 21 punten

2e: Twenty Eyes 10 punten

3e: Drifter 9 punten

Congratz guys.

Ik hoop dat jullie bij de volgende challenge ook mee doen.

Keep it up all.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Speed Model Challenge Week 4

Interior

Hieronder kan je je stem uit brengen op de models die gemaakt zijn voor de speed model challenge van deze week.

Het onderwerp van deze challenge was Computer muis.

Er zijn 2 deelnemers die tot nu toe hun render hebben ingezonden.

Het stemmen is begonnen.

Hier onder de deelnames tot nu toe.

Naam: Twenty Eyes

Programma: 3DS max 7

78ha.jpg

Naam: ~> GizmO <~

Programma: 3DS max 8.0

week457jb.jpg

Het stemmen kan beginnen!

De speed model challenges stoppen ivm. te weinig animo.

Er is nog steeds een soort model challenge, de model van de maand gaat weer van start.

Succes heren!

Even een bedankje aan de gene die hebben mee gedaan aan de challenge, top!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat het om dit te zeggen maar voor mij is de winnaar wel duidelijk.

Maar hier dan nog even mijn commentaar op beide models:

Twenty Eyes:

Het idee is leuk, het modelwerk ook. Het bed is zeer goed gemodeld. En dat niet alleen. De kisten die ernaast staan zijn ook leuk gedaan. Het schilderij boven het bed geeft het net even dat beetje extra al zou ik als ik jou was de lijst even wat anders hebben gedaan.

De textures zijn mooi uitgekozen, geen een foute texture zit er tussen. Daarbij komt ook nog eens dat de UVW mooi gedaan is, ook daar geen bug in te bekennen. De ramen zijn zeer mooi gedaan.

Alleen een groot minpunt wat je ook gelijk de genadeslag kan geven: de render is niet zo goed gelukt.

Je hebt hem waarschijnlijk gemaakt in een viewport die een beetje vertekend beeld geeft. Dit is niet zo mooi en daardoor zijn de ramen scheef.

Jammer dat je geen mooi Brazil material hebt gebruikt, al reken ik je daar niet op af.

Een heel groot pluspunt is echter wel de lichtinval. Mijn complimenten daarvoor, erg mooi effect!

Gizmo (mr. Berg):

Oh wat geniet ik toch elke keer weer van jou scenes! In één woord GE-WEL-DIG!

Het modelwerk ziet er weer super uit. Vooral heel tof dat je die hele douche hebt gemoddeld met handvaten en om zo te zeggen "interieur".

Ook de wastafel is erg goed gelukt, leuk ook dat je er een glas op hebt gezet en, als ik het goed zie, een tandenborstel. Zeer leuk en creatief.

Het bad vind ik vooral goed gelukt. Heel mooi heb je die vorm uit het blok gehaald. De kranen waren opzich niet zo heel moeilijk. Wat wel weer leuk is gedaan is het zeep rekje boven het bad.

Voor de rest zie ik nog zoveel leuke dingetjes in jou render dat het teveel zou zijn om allemaal op te noemen.

Over naar het texture werk. Ook dit is zeer goed gelukt. Je hebt erg gave materials gebruikt. Voor de reflectie's vind ik mooi. Dan wil ik je ook nog een groot compliment geven voor de spiegel, die ziet er echt heel goed uit. Ik weet het, gewoon simpel een texture er over heen maar het gaat om zijn geheel.

Wat ik alleen wel jammer vind is dat je badkamer zo groot is. De meeste mensen hebben een wat kleinere en het zou nog mooier zijn geweest als je een kleine kamer effectief en mooi had ingericht zodat alles erin zou passen. Niet dat dit niet goed is hoor.

Ook nog een kleine aanmerking op de schaduwen: de schaduwen bij de lampen zijn niet zo heel erg mooi gelukt. Het zal wel aan mij liggen, maar ze zien er nogal raar uit.

Maar goed, daar kan jij verder niks aan doen dat ligt aan je render software die raar doet.

Na dit superlange verhaal komt hier een samenvatting voor als je geen zin had om dit alles te lezen.

Mijn stem gaat naar: ~> GizmO <~

Link to comment
Delen op andere websites

stem gizmo

je moet ook geen al te moeilijke dingen doen

dank krijg je geen mensen

je moet kleine doen en geen hele kamers ik vond het leuk om een lamp te maken maar had geen zin om

tijd in een hele kamer te stoppen

Link to comment
Delen op andere websites

Jah idd dat vond ik ook al een probleem dit was gewoon teveel werk om te maken als je zeer weinig tijd hebt door studie ect... als het weer een echte 'speed model' challenge is doe ik vast mee

toch maar ff stemmen gizmo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je nou een weekje ofzo meer tijd had, deden er ook denk ik meer mensen mee.

Ik heb niet veel tijd, dus heb nooit mee kunnen doen.

Ik weet dat de chalange al lang gestopt is, maar ik zou toch graag willen dat er een nieuwe komt.

Want in de vakantie heeft bijna iedereen tijd, en dan zouden meer mensen mee doen (zoals ik).

Ook is het alteid leuk om te zien wat mensen gemaakt hebben.

Dus Gizmo, begin de chalange alstublieft opnieuw _O_ .

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...