Jump to content

sims 2 of gta san andreas

wat is mooier/beter/leuker  

47 leden hebben gestemd

1. 1. wat is mooier/beter/leuker

• gta san andreas
      38
    • sims 2
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

ik stem persoonlijk op gta sa maar mijn vriend zegt sims 2 omdat je daar je mensen kunt sminken maar hij kijkt niet waar het spel voor bedoelt is gta is niet bedoeld om je mannetjes te laten sminken sims wel een beetje

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

3

• Timovich

3

• Mania-92

3

• Eros

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ik denk GTA SA! Moet dit eigelijk niet in het GTA SA gedeelte?

tja dat denk ik ook ;) ,

maar iedereen op dit forum(die zekers te weten van GTA houdt) weet dat dit een ongelijke vergelijking is, SA wint op afstand :lol:

Geplaatst: (bewerkt)

Je vraagt dit denk ik op het verkeerde forum want dit is een GTA forum dus bijna iedereen hier zal toch GTA:SA zeggen <_< beetje zinloze topic dus...

Bewerkt: door Q Dude
Geplaatst:

Verplaatst naar onzin forum <_<

mijn vriend zegt sims 2 omdat je daar je mensen kunt sminken

:lol: :lol: :lol:

Nah ja, ieder zijn goesting, zullen we maar zeggen :D

Oh jongens... Sminken in GTA... ik zie het al voor me, lijkt me echt stoer:

Carl Johnsen: "Ee, yo, geef mij die smink, man!"

Maar inderdaad... Ik denk dat weinig leden van een GTA SA forum voor Sims 2 zullen kiezen.

Geplaatst:

Hoort volgens mij eerder in Computer Talk :lol:

Sims 2 is denk ik wel mooier, maar wat maakt het me uit... ik haal ze toch allebei :)

Ps. ik stemde voor de Sims 2, ze hadden geen één Stem :lol:

Geplaatst:

Sims 2 is denk ik beter gemaakt dan SA als ik de screens van SA bekijk zijn de graphics niet zo goed dan de Sims 2. Grand theft auto is zeker niet bekend om de graphics maar natuurlijk is Sa weer beter als je het spel speelt (hoop ik) want daar zit een verhaal aan

Geplaatst:

beetje domme vraag, mar dat maakt niet uit, ik stem op SA want GTA is zowieso mijn favo game en zal t ook blijven ook.

lmex,Sep 24 2004, 03:33 PM] ik denk wel dat sa beter word in graphics hoor..  :rolleyes:

jaja als je kijkt na de gezichten in sims 2 zien ze er veeeeel echter uit als die scheve koppen bij San Andreas

hoe weten we trouwens nu al of San andreas beter word? mischien word het wel de grootste flop allertijden :lol:

Bewerkt: door tim13
Geplaatst:

ik heb gta sa gekozen omdat je daar denk iets meer kan doen schietten enzo en dat vind ik leuk

Geplaatst:

gta sa tuurlijk sims2 is ook wel leuk maar dat soort spellen speel ik maar heel even dan vind ik er niks meer aan

gta sa is altijd leuk omdat je een beetje rond kan rijden en ergens hangen met je matties

:rolleyes: Ik kies voor gta san andreas als je bij the sims versnelt gaan heel die poppetjes moeilijk doen en gta san andreas is veel leuker en mooier *mijn mening* :rolleyes:

Bewerkt: door petersmurfje
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...