rednammoc Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 gta sa start op nieuw op als het spel juist begint ik krijg helemaal geen foutmelding, mijn pc start gewoon opnieuw op als het spel net begint (als je kan bewegen) kvindt het ontzettend stresserent want ik heb het spel er al op en af gedaan en pc gedefragementeerd en niets helpt kan iemand me helpen Reageren
Crifox Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Bedoel je dat je PC gewoon weer opnieuw opstart als je een savegame/new game laad ? Zoja, heb ik eerst een paar vraagjes nog voor je: 1. Is je versie legaal ? 2. wat zijn de specificaties van je pc (vooral je videokaart) Als je me dat even vertelt help ik je heel graag verder Bewerkt: 25 maart 2006 door Crifox Reageren
rednammoc Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 het is gekopieerd dus eigenlijk niet legaal denk ik en kzou niet weten waar ik kan zien hoe groot men video kaart is Reageren
Kraay Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 het is gekopieerd dus eigenlijk niet legaal denk ik en kzou niet weten waar ik kan zien hoe groot men video kaart is Illegaal? dan mogen we je niet helpen . Verder wens ik je veel succes met het probleem vinden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 het is gekopieerd dus eigenlijk niet legaal denk ik en kzou niet weten waar ik kan zien hoe groot men video kaart is Gekopieërd is illegaal, helaas mogen wij jou dan niet verder helpen. Als je slim bent, trek je je portomonee en koop je hem gewoon. Als je dan problemen hebt kunnen we je altijd helpen, maar helaas niet in dit geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.