Kraay Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Gefeliciteerd maticscus..uhm...maticus of was het Matiscus Je hebt het zeker verdiend!!
Bradley H. Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Zozo.. Ik ben blij dat deze gozer het werk overneemt, naja ik ken hem he, dus hij mag mod worden De crew wenst hem veel succes met zijn nieuwe baan! De EX-Crew natuurlijk ook
Twenty Eyes Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik dacht al dat jij het ging worden Matiscus, je doet erg goed mee in de modding fora, je helpt graag mensen met problemen. Succes met je moderatorschap!
Grove St. Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Gefeliciteerd, ik weet dat je het kunt
Gunslinger Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Matiscus had mijn persoonlijke voorkeur voor deze functie, dus ik ben ook blij hiermee. Ik weet zeker dat je het kan, doe wat je wilt doen en maak er wat van, de weg ligt open voor jou. En voor vragen kun je altijd bij de rest van de crew terecht. Succes, Gunslinger
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Bradley H en Wauzie zijn onvervangbaar maar ik wens je toch veel succes. En natuurlijk gefeliciteerd!!
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Gefeliciteerd Matiscus.. Je kan goed overweg met mensen, mij heb je al vele malen geholpen. Ik weet zeker dat je ook zo goed zult doen in de Modding Fora. Succes, je zal het goed doen. Giorgo
Mazzeltje Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Welkom bij de grote jongens Matiscus. Ik wens je veel plezier en sucses met je nieuwe functie. En als je vragen hebt of opmerkingen kun je het altijd bij mij melden. Groetjes Mazzeltje --> Michael.
Timb0 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Heel veel suc6 matiscus Ik zie je nog wel in het modding forum
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Wat heeft het voor zin om zo erg te bumpen? Volgens mij staat er in de forum regels dat je niet onnodig mag bumpen. En dit lijkt me niet echt nodig.
Silverwing Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Zijn post is niet onnodig. Het is een beetje laat ja, maar beter laat dan nooit.
Recommended Posts