JGuntherS Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ik vind dat hier op dit forum te weinig SCM tutorials zijn...Mischien een video tutorial? Greetz Een videotutorial heeft vrij weinig extra toegevoegde waarde, aangezien je dan de meeste tijd zit te kijken hoe iemand commando's zit te typen. Voor 3D modeleren hebben videotutorials wel extra toegevoegde waarde, maar voor SCM-modden dus niet. En @ te weinig tutorials: ik ben op het moment bezig met een grote tutorial . mag ik hier stiekem een mod voorstel doen sinds ik 100% had heb ik me er gruwelijk aan geërgerd en er over verbaasd dat er gewoon geen ** te doen is na 100% je krijgt een tank, een hydra .. hebt unlimited kogels .. maar alleen maar onschuldige omstanders om je mee te vermaken is het mogelijk om iets te maken met allerlei icoontjes netjes op een rijtje waarmee je (nogmaals) een missie kan starten ? (zelfde idee als de mta map freeroam maar dan met missies) (100% niet nodig om deze mod dan te gebruiken, maar even om uit te leggen waar mijn frustratie vandaan komt ) Leuk idee, misschien kan ik er wel wat mee . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.