coz Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Maar ik raad jullie aan als jullie mta server op een thuis pc draaien het vooral niet te doen. Je upload snelheid is in meeste gevallen niet snel genoeg en zodra je iets gaat downloaden gaat iedereen al klagen over lag.Ook is het veel leuker om met z'n alle op een server te spelen met meerdere. Iets samen opzetten is dus slimmer. ik heb een 3mbit lijn ..met 512 kbit up (64kb dus) (oh en als je de rest van de stats wil : p4 .. 2.8 ghz hyperthreading 2.5gb-ram , a9550ge ) heb het ingesteld op 6 players max .. net gezellig , niet te veel , niet te weinig gaat prima... als het vol zit met nederlanders heeft iedereen ping van 40 en heb nog nooit iets gehoord van mensen over lag heb alleen zelf last van lag bij een aantal mta:ma:grs commando's (en heb die er dus maar omgebouwd zodat alleen ik ze kan gebruiken , ging om !stats en !popular ) downloaden is inderdaad een no go area als je servertje vol zit (duh) .. maar zelfs dat valt nog in de hand te houden door bijvoorbeeld 's nachts te downloaden als er niemand zit / alleen buitenlanders met een toch al belachelijk hoge ping .. en natuurlijk je downloadprogrammas beter instellen Maar , even een bestandje downloaden of ondertussen vrolijk over het internet surfen is natuurlijk geen probleem omdat met downloaden je de downlink snelheid benut en je server voornamelijk de uplink Bewerkt: 29 maart 2006 door coz Reageren
Azer Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Geplaatst: 29 maart 2006 Ach MTA lagt toch wel (of je het nou op 1mbit of 100mbit host)... Reageren
GeenIdee Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 upload snelheid werd hier idd ook een probleem, dat is al niet idioot veel, en dat word nog minder omdat we overstappen naar een iets ander abonement waarvan de download snelheid weer meer word (van 3 naar 4mb) moet nog steeds vragen hoe t met de server van me pa zit.. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ok ik weet genoeg Geen 24/7 server voor mij Reageren
ShortY- Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Hmmm dit heb ik dus ook wel gemerkt, ik heb zelf dus ook een servertje opgezet voor overdag gebruik, en ik heb gewoon Zeelandnet Brederband extra, en dat is niet voldoende voor een server, 22 kb/s uploadsnelheid is genoeg voor 3 players, maar dit wilde ik dus niet, nouwja het opzetten van server en alle dingen eromheen heb ik veel van geleerd en het was leuk om te doen dusss... Nu wordt het dus gewoon weer spelen op mtaserver.gtagames.nl {sc}sh0rty Reageren
coz Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 upload snelheid werd hier idd ook een probleem, dat is al niet idioot veel, en dat word nog minder omdat we overstappen naar een iets ander abonement waarvan de download snelheid weer meer word (van 3 naar 4mb)moet nog steeds vragen hoe t met de server van me pa zit.. dan gaat je upload toch ook omhoog er is geen enkele provider in nederland die je een lagere upload snelheid geeft als je een sneller abo neemt :D Reageren
GeenIdee Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 jewel we hebben nu een hetnet abonement van 3.1mb, upload weet ik niet uit mn hoofd, en we gaan over naar een ander, nieuw abonement van hetnet, waar telefoon en adsl bij elkaar zit. en dat abonement heeft vergeleken met dit een hogere download en lagere upload, best bale mjah. Reageren
SummerBase Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 jewelwe hebben nu een hetnet abonement van 3.1mb, upload weet ik niet uit mn hoofd, en we gaan over naar een ander, nieuw abonement van hetnet, waar telefoon en adsl bij elkaar zit. en dat abonement heeft vergeleken met dit een hogere download en lagere upload, best bale mjah. Je hebt gelijk dit heb ik ook gelezen. Op speedtest.nl forum. Dat zijn de aanbiedingen. Super hoge down snelheden en Über lage uploads. Je kan beter de balans zoeken tussen die 2 veel mensen onderschatten het hele gebeuren. Reageren
coz Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) maar dat komt omdat jouw pakket niet meer een huidig bestelbaar pakket is en zou ik nog kunnen zeggen , het is niet een up/downgrade maar echt een ander pakket kijk maar bij de huidige adsl pakketten http://www.hetnet.nl/producten/adslvergelijken.htm (en ik weet helaas genoeg van sS&B van hetnet , lees ipb ) en anders moet je het woordje fatsoendelijke er nog maar ergens bij denken en nog klopt me info , want lager is het niet en an sich voor gewoon internet en email is 32KB/s (256Kbit) genoeg toch ? voor een server is het idd iets anders --- ps je upload is dan feitelijk wel sneller dan 256Kbit .. maar dat snellere gedeelte is helaas puur en alleen voor je telefonie Bewerkt: 31 maart 2006 door coz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.