Jump to content

Alley hoop

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Daarvoor is dit topic niet hoor -Matthijs- hij heeft tips nodig. Maar mocht je er na deze tips en het filmpje ook niet uitkomen, dan kun je het SavegameAanvraag topic gebruiken. Ik zou het op prijs stellen dat je even de regels doorlees, en het voorbeeld.

Tips:

Je moet proberen zo snel mogelijk over de ramp te rijden. Probeer met 2 wielen over een kant te gaan. Ik neem zelf altijd rechts, maar dat moet je even proberen. Als je dan in de lucht bent, laat je het gas los. Nu draait je auto beter. Als je dan nog steeds in de lucht bent. Druk je op pijltje naar onder op het toetsenbord (voor PS2, dat staat ook aangegeven bij die missie). Nu gaat de Banshee (auto waar je in zit) een rol over de kop maken. Als je dan bijna weer op de grond komt, moet je snel pijltje naar voren indrukken, nu 'leunt' de auto een beetje voorover en kun je beter landen. Je moet wel met de neus van de auto weg van de ramp tot stilstand komen.

Verder is het ook handig om even dit filmpje te kijken. Daar staat hoe het moet, dan heb je het door en kun je het naspelen. Dat wil nog wel eens heel goed werken. Als je het door hebt moet je nog wel 100x oefenen, want deze school opdracht is zeker moeilijk. Ik weet zeker dat iedereen er moeite mee heeft, zelfs ik :$ .

Bewerkt: door Ruurd31
  • 4 weken later...
Geplaatst:

eyz,

ik weet niet of het je al gelukt is,

maar ik heb hem op de ps2 en daar kun je vrij nauwkeurig bepalen waar je met je 2 wielen over de ramp rijdt.

probeer met je hele wiel oppervlak over de rand van de ramp te gaan,

zodat je niet te dicht langs de ramp rijdt. als je maar genoeg snelheid hebt moet het je zo lukken.

maar probeer vooral niet te dicht over de ramp te rijden met je wielen (dus vlak over de rand heen), want anders haal je de draai niet.

hopelijk heb je hier wat aan. ;)

grtz, Cesar SA

Geplaatst:
echt tips heb je r niet voor veel oefenen

Ja gewoon heel veel oefenen.

Maar je hoeft de Driving school niet te halen.

Je kan eerst nog de desert en Las Venturas en de Return Los Santos missies halen.

Je kan het beter doen als je de verhaallijn van San Andreas hebt uitgespeeld.

Maar gewoon heel veel oefenen.

Of een vriend het laten doen als het echt niet lukt.

Je kan ook je save game posten in het save fora.

Veel succes. ;)

GR denkaanhenk. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...