Daan007 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ik heb nieuwe sig gemaakt niet veel bijzonders maar Rate maar (ik ben nog noopie ) sorry ik heb plaatje ff bij gezet Bewerkt: 26 maart 2006 door Daantjuh Reageren
Mpp Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Je hebt geen sig gepost . Of bedoel je je huidige ?? Die is mooi. Aleen de lettertype niet. Render heeft nog witte randJE. 8.0 Bewerkt: 25 maart 2006 door Mpp Reageren
Synchro Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Gelieve je signature in je eerste post te editten , anders kunnen mensen later niet de sig zien als je je huidige hebt verandert. Hij is wel heel mooi voor een beginner. Maar als je de border nu niet op overlay zet en in een andere kleur zet , dan is hij veel mooier. Nu is het precies als je render voor de border layer staat. Maar toch is het een leuke sig , 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.