Jump to content

rare controls

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb san andreas een keer uitgespeeld en nou dacht ik laat ik nog maar eens de storyline gaan volgen

maar nu zit ik vast bij die missie van die lowriders meeting ik gebruik gewoon 4 2 6 8 maar toch zegt sa telkens dat ik het fout doe en aan het eind heb ik 0 punten en de eerste keer dat ik de storyline deed ging die missie gewoon in een keer goeed?? hoe kan dit?? :?:Y:?:-(

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet niet deze pijltjes gebruiken:

toetsenbordfout7vo.jpg

Maar wel deze:

toetsenbordgoed8bc.jpg

Daarvan moet je dus de cijfers 2,4,6 en 8 gebruiken!

Edit: Sorry, ik heb je post niet goed gelezen, dat deed je dus al.

Kijk maar wel eens hieronder!

Als dit niet werkt, kun je in de map GTA San Andreas User Files het bestand gta_sa.set een keer verwijderen,

zodat alle opties worden gereset.

Ik hoop dat dit gaat werken!

Veel succes ermee in ieder geval. :Y

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:
Gaat de auto wel op en neer?
ja hij doet het gewoon op en neer gfaan mischien een bugt
Geplaatst: (bewerkt)

Dat is zeker vreemd. Je moet "numlock" wel inschakelen. Als je dat niet doet werken de nummers op het numpad meestal niet. Numlock kun je inschakelen/uitschakelen door op de Numlock toets te drukken. Deze zit gewoon bij de numpad toetsen. EDIT: Als het lampje aanstaat, dan werken de cijfers van het numpad.

Ik hoop dat het lukt, mocht het anders nog niet lukken. Dan kun je altijd het savegame-aanvraag forum gebruiken. Dan haalt iemand hem voor je, en kun je weer verder.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Dat is zeker vreemd. Je moet "numlock" wel inschakelen. Als je dat niet doet werken de nummers op het numpad meestal niet. Numlock kun je inschakelen/uitschakelen door op de Numlock toets te drukken. Deze zit gewoon bij de numpad toetsen. EDIT: Als het lampje aanstaat, dan werken de cijfers van het numpad.

Ik hoop dat het lukt, mocht het anders nog niet lukken. Dan kun je altijd het savegame-aanvraag forum gebruiken. Dan haalt iemand hem voor je, en kun je weer verder.

numpad stond gewoon hele tijd aan dus dar ligt het niet een en ik heb nog niiks aan controls veranderd

Geplaatst:

Ik zou gewoon alleen even voor die missie de toetsen even veranderen in de gewone pijltjes toetsen, dan is het ook wat makkelijker. Na de missie kan je het gewoon weer normaal instellen.

Succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...