Jorge_F Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Welkom terug, Jorge. Ik heb uit vertrouwelijke bronnen gehoord dat je er spijt van had gekregen dat je was vertrokken. Nou, bij deze: Het zij je vergeven. Enjoy! Dat had ik zeker, gelukkig heb ik een 2e kans gekregen. Dit keer ga ik niet weg want met school gaat het nu weer goed . Bedankt allemaal
GTA-Sheep Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Gefeliciteerd Jorge F. met je mooie nieuwe kleurtje. Ik ben ervan overtuigd dat je er samen met Matiscus een prachtig moddingforum van gaat maken. Heel veel succes en plezier en bij vragen kun je altijd bij me terecht (zolang het maar niet over modden gaat )
NandroDavids Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ook namens mij gefeliciteerd Jorge. Veel succes, collega...
SummerBase Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Gefeliciteerd Jorge_F, niemand anders dat jij en Maticus zou dit taakje op dit momment over kunnen nemen. Proficiat heer en heer.
Mazzeltje Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Welkom bij de grote jongens Jorge_F. Ik wens je veel plezier en sucses met je nieuwe functie. En als je vragen hebt of opmerkingen kun je het altijd bij mij melden. Groetjes Mazzeltje --> Michael.
Dynamic Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 0k dan Jorge Ik vind jou ook wel voor een mod waard Niet teveel warns aan mij uitgeven he Dynamic
.Syfes Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Gefeliciteert,en veel succes met Matiscus gaat het wel lukken.
.Levi. Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Jorge_F jij ook van hartelijk gefeliciteerd! Succes met je nieuwe functie, je zult het zeker goed doen (daar in het modding gedeelte). Je verdiend het om weer terug bij de crew te mogen, en te modereren. Succes!
DaBeast Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Proficiat Jorge en Matiscus . Hoop dat het leuk gaat worden. @Jorge, Me geen warn geven omdat ik Heineken niet lekker vind . Jorge en Matiscus Greetz
Recommended Posts