Jump to content

probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
hallo!

ik heb een probleem met MTA,

ik heb het geinstalleerd, maar als ik het opstart komt er een bericht dat alleen V1 is toegelaten,en ik heb V2, maar wat moet ik nu doen???

AUB help me :-(

grtzz kristof01!! 8)

probleem 1 is opgelost maar om geen onodige topics te maken heb ik nog een vraag:

als je MTA hebt opgestard waar moet je dan overal op drukken om het SPEL te spelen?

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Ik kan het je nog wel even rustig uitleggen.

Als je het hebt opgestard kom je zo'n blauw menu tegen.

Je kan kiezen tussen browse en quik connect.

Browse is het makkelijkst want dan kan je zo op een server klikken zonder ook maar iets te hoeven intikken. Als je er één keer op hebt geklikt kun je op connect drukken en dan wordt het spel gestart.

Als je op de GTAgames.nl server wilt spelen dan zou ik op quik connect drukken als je 'm net hebt opgestart. Je tikt dan bij host: mtaserver.gtagames.nl en bij port: 22003

bij pass: op dat daaronder staat hoef je niet te letten dat is alleen voor beveiligde servers.

Succes.

Geplaatst:

En toch is dat allemaal ook in de handleiding te vinden ;) Online versie alhier (en als je geen engels kan moet je ook geen MTA:SA gaan spelen...)

Geplaatst:
En toch is dat allemaal ook in de handleiding te vinden ;) Online versie alhier (en als je geen engels kan moet je ook geen MTA:SA gaan spelen...)

Ik probeerde 'm gewoon te helpen, tuurlijk had hij in de hadleiding kunnen kijken. Maar ik dacht ik vertel het hem even voor het geval dat zijn Engels niet goed genoeg is voor de handleiding.

En dat als je geen Engels kan dan moet je gewoon MTA kunnen spelen hoor.

Die uitspraak van je slaat nergens op [niet slecht bedoeld hoor]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...