Jump to content

Eindelijk weer Moderator op sportforum

Recommended Posts

Geplaatst:

Als een verassing kwam het voor mij natuurlijk niet, maar toch ben ik blij dat jij het geworden bent, Nandro.

Ik weet zeker dat je je taak goed zal vervullen, er is niemand aan wie we dit beter over hadden kunnen laten.

En welkom bij de blauwtjes, natuurlijk. :D

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

1

• Jorge_F

1

• Ikkes

1

• Froodooo

1

Geplaatst:

Gefeliciteerd Nandro je hebt het verdiend, dat je het sportforum in goeie banen mag leiden :Y

Geplaatst:

En ook mijn hartelijke gelukwensen NandroDavids met je benoeming tot moderator (ben ik nog zowat als laatste :D). Je bent daar absoluut de juiste man op de juiste plaats. Heel veel plezier en succes en voor vragen kun je altijd bij je collega's terecht :Y

Geplaatst:
Je sign past er goed bij! :D

Ja, nog altijd de signature die jij hebt gemaakt. Maar met mijn eigen toevoeging 'Megalid' die nu nogal misplaatst is... :clown: ...maar gelukkig is er al iemand bezig om dat even aan te passen.

Iedereen bedankt voor de felicitaties, ik ben er zelf ook erg blij mee. Ik hoop dat het Sport Forum een beetje opknapt en dat het daar wat drukker gaat worden. Ik verwacht dan ook dat iedereen eens gaat kijken in Sport Forum om te zien hoe gezellig het daar is, en anders sleep ik je er wel heen... :puh:

Geplaatst:

Mijn voorspelling is uitgekomen, ik heb jou altijd al en goed Sl en Ml gevonden, als Mod zal je het zeker goed doen

Geplaatst:

Gefeliciteerd je verdient het gewoon dubbel en dwars. Ik had je ook nergens liever willen zien dan in het sportforum. :D

Geplaatst:

Welkom bij de grote jongens NadroDavids.

Ik wens je veel plezier en sucses met je nieuwe functie.

En als je vragen hebt of opmerkingen kun je het altijd bij mij melden.

Groetjes Mazzeltje --> Michael.

Geplaatst:

Toen ik je als lid zag wist ik al dat je het zou maken hier op het forum. Ik zag het al aan je posts, nou moet je eens zien!

Gefeliciteerd met je nieuw functie, en maak er wat van. Ik weet zeker dat je het goed zult doen, en als je vragen hebt kan je altijd bij mij aankloppen.

Geplaatst:

Ja gefeliciteerd NandroDavids, ik weet ook zeker dat in het Sportforum door jou nieuw leven wordt ingeblazen!

Ik zag jou eerst als gewoon lid, en je bent gauw van SL tot ML gesprongen! En nu ben je al Moderator!

Ik weet zeker dat het je goed af gaat, ik wens je in ieder geval heel veel succes! ;)

Geplaatst:

veel suc6 met je nieuwe job, ik ken je niet maar zo te zien ben je een sport freak ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...