The Mafia Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik hem mijn Draadloose Internet-Kaart uit mijn Laptop gehaald maar nu pakt hij hem niet meer wat kan ik doen ? Alvast Bedankt! Niels Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Heb je hem wel goed terug gedaan? En als je je laptop opstart, komt er dan een geel ballonetje vanaf links onder die iets in de zin van: 'Nieuwe hardware gevonden' zegt? Als dat niet zo is, zit hij dus op een of andere manier niet goed, als je het ballonnetje wel krijgt moet je er op klikken en de stappen volgen. Anders kan je wel voor een aantal tientjes naar een computerzaak doen, dat zal niet zo verschrikkelijk duur zijn. Reageren
The Mafia Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 En ik ben ook de Cd kwijt en hij zegt ook niks van Nieuwe Hardware Gevonden maar ik heb ook geen cd-rom meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.