Ferre Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Hallo. Ik heb sinds kort een Yahoo! account. Ik heb ook een Yahoo! Messenger gedownload. Om precies te zijn, Yahoo! Messenger 7.5 With Sound Beta. Toen ik hem geinstalleerd had, wou ik me natuurlijk aanmelden. Ik vul dus me Yahoo account in. Dan krijg ik de hele tijd dit: Signing in as (e-mailadres) En dan Welcome (e-mailadres) En dit volgt elkaar de hele tijd op. Bij Signing in as (e-mailadres) staat eronder Cancel. En bij Welcome (e-mailadres) staat Sign In en Cancel waar ik op kan klikken. Het herhaalt zich de hele tijd achter elkaar, en wachten helpt ook niet. Heeft het er misschien mee temaken dat het een beta versie is? Of heb ik de verkeerde versie van deze messenger? Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Zou het opnieuw installeren van Yahoo! misschien een optie zijn? Het is wel een hele eigenaardige fout. Het kan ook zijn dat je Firewall Yahoo! blokeerd. Om dat te controleren moet je naar je Configuratiescherm gaan, en dan klikken op Windows Firewall. Dan klik je op de tab Uitzonderingen, en dan zoek je in de lijst met progamma's Yahoo! Messenger 7.5 op. Als het vakje vóór Yahoo! niet is aangevinkt, dan moet je dat aanvinken. Ook kan het zijn dat je Virusscanner het blokkeerd. Hoe je er daar voor kunt zorgen dat het programma niet geblokkeerd wordt, dat weet ik niet, want elke virusscanner is weer anders.... Ik zou zeggen, probeer dit eens, en hopelijk zit daar de fout! Succes ermee! Edit: Ik zie nu dat het een Bèta versie is, dan is nog niet alles helemaal ontwikkeld, dus daardoor zou het ook kunnen komen dat je niet wordt aangemeld. Bewerkt: 25 maart 2006 door Froodooo Reageren
Ferre Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Het is al gelukt. Ik heb gewoon 7.0 gevonden en da's geen beta. En de Firewall hield het niet tegen. Ik zou niet weten wat er aan de hand was, maar ik ben blij dat het probleem is opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.