Arjen Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) -#1: Silencespree-#2: Explosion [No brushes]-#3: Mijn achtergrond-#4: Achtergronden voor het Drenthe College (in allerlei kleuren, wordt momenteel op gebruikt op die school)-#5. Power of Dreams-#6. Arjen Productions Bewerkt: 30 maart 2006 door Arjen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ahhh, ik ben en groot Fan van jou en je broer Thabit, allebei mooie Rustige en Simpele sigantures, en dan weer van die mooie sigs met Renders, prachtig, geen andere woorden voor, Ik vind ze allebei heel mooi, alleen vind ik de 1e het mooist, mooi hoe de brushes overgaan in dat gezicht, en alles een beetje Pixelachtig, jep zeer mooi: 1. 9.1/10 2. 8.4/10 Reageren
Talietje Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 ik vind de tweede het mooist! 1) 8.6/10 2) 9.4/10 Reageren
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ze zijn er anders dan andere signatures die ik hier op het forum tegenkom. Dus origineel zijn ze zeker. De eerste is perfect alleen bij de 2e stoort dat witte randje bij de render een beetje. Dus voor de eerste een 9,7 En voor de tweede een 8,3 Bewerkt: 25 maart 2006 door Goliat Reageren
Synchro Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 De eerste sig hou ik niet zoveel van , maar het idee wat er achter zit is heel orgineel. een 8/10. De tweede vind ik een prachtige creatie Heel mooi , past bij elkaar + de render is van je eigen. 9.2/10. Erg goed bezig Reageren
Eli R Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Bij de 1e vind ik de tekst wat misplaatst, en vind ik niet zo'n goeie uitstraling hebben. een 7/10 daarvoor. En bij die andere vind ik eigenljik alleen de render mooi, en de achtergrond niet zo heel erg, ook al is hij niet gebrushed. Ook een 7/10 hiervoor btw: je huidige sig, is een stuk hoger als 150 pixels. Reageren
Arjen Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 btw: je huidige sig, is een stuk hoger als 150 pixels. Bedankt voor je ondersteunende kritiek. Als mijn huidige sig over de 150px is, dan meld je het toch even bij een GM of Admin? Moet je die kleine plaatjes eens zien, maak je je daar nu zo druk om? @ Goliat: Dat witte randje, ja. Dat zie ik nu ook pas, dat is het verschil tussen een forum en het maken in PS. ^^ Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 -#3: Mijn achtergrond -#4: Achtergronden voor het Drenthe College (in allerlei kleuren, wordt momenteel op gebruikt op die school) Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ahh, het Drenthe College, mijn oude school . Ik heb daar een hoop lol beleeft een aantal jaren geleden... Welk gebouw zit je Arjen? Over de achtergronden. Ik vind die groene het mooist, die past precies bij het Drenthe College logo. Ook doet hij me een klein beetje denken die XP achtergrond (komt daar je inspiratie vandaan?). Echt mooi, rate gezamelijk, 8,5/10. Reageren
fan Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) ik vind 1,2 en 4 heel leuk het is net of zeker voor 1 en 2 of je naar een gta plaatje kijk weet als je aan het wachten ben voor het level misse ofzo En 4 geinig 3wat minder Bewerkt: 27 maart 2006 door fan Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ahh, het Drenthe College, mijn oude school . Ik heb daar een hoop lol beleeft een aantal jaren geleden... Welk gebouw zit je Arjen? Eh.. Ik zit nog op een andere school. Mijn broer doet IT opleiding en die school ging vandaag nieuwe computers installeren en nieuwe Novell beveiliging volgens mij. Daarbij horen natuurlijk ook mooie achtergronden. Over de achtergronden. Ik vind die groene het mooist, die past precies bij het Drenthe College logo. Ook doet hij me een klein beetje denken die XP achtergrond (komt daar je inspiratie vandaan?). XP achtergronden? Je bedoelt die standaard? Die vind ik wel wat anders lijken. Bedankt voor je rates though. Hier nog een paar in een andere kleur (ik heb er in totaal 8 achtergronden gemaakt). Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 1. Niet mooi 6/10 2 Zeer mooi 10/10!! 3.Sorry 6/101 4.Niet mooi 7/10 Achtergronden Oranje 9/10 die kleur past veel beter! Reageren
Froop Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Lol, mijn zus gaat volgend jaar naar het DC. Ik vind die groene background wel vet, alleen die grote witte kronkel in het midden is wat stroef. Misschien kun je daar op letten. Reageren
Arjen Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 -#5. Power of Dreams Even snel gemaakt ^^ Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Erg vet allemaal! Vooral die laatste met die auto! Alleen deze vind ik een beetje raar: Verder zijn ze allemaal kei mooi! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.