Ruurd31 Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Leuk man. Je presenteerd het ook wel op een leuke manier, dus 0,1 punt extra . Ik vind ze alle 3 best mooi (1e 2 in je eerste post, en deze heirboven). Ik vind ze mooi gemaakt en die 2e is erg mooi. Ik ben zelf een groot half-life van en ik kick er toch wel op. Ze zijn mooi netjes en zeer goed afgewerkt. Ik zie er geen reden in om jou een laag cijfer te geven! Maar nu het moment: De cijfers komen...... 1e foto: 7,6 2e foto: 9,6. Deze is heel mooi, vooral de achtergrond. Vet stoer, en die man. De hoofdman, voor de signatures! 3e foto: 7,3. Ik vind die golf over je signature minder. Ik zou toch je naam op een andere manier presenteren. Reageren
Arjen Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 (bewerkt) Alleen deze vind ik een beetje raar: Ehe.. Dat vind ik juist rustgeven. Lekker rustig achtergrondje met een leuk effectje (ik ben verslaafd aan Wave). Leuk man. Je presenteerd het ook wel op een leuke manier, dus 0,1 punt extra. Hihi.. edit Ik zal eens wat grotere werken showen. Binnenkort. Bewerkt: 28 maart 2006 door Arjen Reageren
Arjen Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 3 posts achter elkaar. Tja.. Er mag best gereageerd worden, ik bijt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.