Ferre Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik weet welke effecten je gebruikt. Maar die combinatie ervan is niet mooi. Zo'n glas effect, met scanlines, en een felle kleur. En die lijnen aan de buitenkant maakt het er niet beter op. Bij zo'n render verwacht ik een wat rustigere achtergrond. 4,5/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Inderdaad. Mpp jij hebt talent hoor maar je hebt verkeerde smaak. Als je zon in blokjes wilt werken moet je de sig groter maken en minder vullen. En best met een lichtblauw werken. Ook kan je het wat veranderen door een Selectie te maken en dan naar Image -> Adjustments -> Brightnes/Contrast. Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik weet welke effecten je gebruikt. Maar die combinatie ervan is niet mooi. Zo'n glas effect, met scanlines, en een felle kleur. En die lijnen aan de buitenkant maakt het er niet beter op. Bij zo'n render verwacht ik een wat rustigere achtergrond.4,5/10 Same Comment Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.