Killzone Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ik ben op zoek naar maffia kleding maar ik kan nergens iets vinden. Kunnen jullie misschien wat combi's geven... Alvast Bedankt Reageren
SilverDust Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Als je mafia kleren zoekt kan je denk ik het best naar Didier Sachs gaan. Deze winkel gaat open na de missie: A Home In The Hills:Klik. Hier zijn allemaal dure pakken en Leuke Accosoires en dingen. Neem er eens een kijkje (als hij bij jou al los is). Ik zet zo een kaartje online. SilverDust Helemaal Links Bij de T-Shirts die je ziet. Daar moet je de onderste ingaan.... Bewerkt: 25 maart 2006 door SilverDust Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Hey Killzone, welkom op het forum . SilverDust heeft je een kaartje gegeven met Didier Shacs. Als je in die winkel bent, kun je wel mafia kleding kopen. Je moet dan de Texudo kleren kopen, dit is een zwart pak. Een beetje mafia achtig dus. Je moet dan proberen bij "legs" Texudo uit te kiezen en bij Truien/colberts ook het type Texudo. Deze zijn relatief duur, maar wel Mafia-achtig. Reageren
iman Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 de tuxedo is eigenlijk wat ruurd31 zei het enigste maffia achtige pakje en als je ook die tuxedo broek koopt is het hele pak compleet. en je hebt ook veel respect als je die pak draagt en sex-appeal. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Als je die vriendin in L-S tot 100% date krijg je een pimp-suit Reageren
Scooter Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 eyz, er zijn wel mafia hoedjes, er zijn een hoop verschillende mafia hoeden, met band etc. helaas geen lange mafia jas wat ik best jammer vind, grtz, Cesar SA Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Bij DiederSachs kun je voor: Torso: Texudo Legs: Texudo Shoes: Black Shoes Hats: Boater nemen, dan zie je er wel een beetje maffia achtig uit. Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Kan je er ook maffia uitzien zonder didier sachs want die heb ik nog niet Reageren
Goliat Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Nee dat is niet mogelijk. Met een skin wel maar dan zou ik je even moeten verwijzen naar het modding forum. En hier heb ik een screen van mijn CJ die er mafia-achtig uitziet. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Als je die vriendin in L-S tot 100% date krijg je een pimp-suit Kijk dit is nou mijn lievelings pak. Een pimp-suit. Je moet deze nemen. Met een mooi duur kapsel erbij. Dan ben je echt een maffia lid. Reageren
Bling Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Als je echt in mafia-syle wil, dan is dit de juiste combinatie: Didier Sachs: Tuxedo Torso Tuxedo Pants Black Shoes Black Shades Sub Urban Gold Cuban Barber Shop, ergens in Los Santos Bald head Nu zie je er echt uit als een mafia/gangster. Hieronder een voorbeeld van mijn CJ die er net zo uitziet als ik hierboven beschreven heb. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 als ik jou zou tegen komen zou ik zo ineens me handen omhoog doen JIJ ziet er STRAK uit + RESPECT Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Je kan er dus ook maffia uitzien zonder die Didier Sachs. Je gaat naar Victim. Je haalt het volgende: * BLack Coat * Black Pants Dan ga je naar ZIP: * Brown Shoes * Gold Cuban volgens mij Dan ga je naar los santos daar neem je de Bald haircut. Deze kun je halen bij de kapper die dicht bij Low co lo zit (die Tunning ding) Dan heb je een maffia CJ. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.