Jump to content

Loopt vast.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleempje met GTA San Andreas.

Ik heb ruim een half jaar lang GTA San Andreas zonder problemen gespeeld op mijn PC.

Maar sinds korte tijd heb ik problemen met GTA, hij loopt namenlijk weleens vast.

Dan vertraagt hij als een idioot en na een paar minuten doet hij weer normaal.

In de tussentijd heb ik wel een keer GTA opnieuw geïnstaleerd omdat ik een virusje op bezoek had en daardoor mijn pc moest formateren. Aan het CDtje of mijn hardware ligt het niet omdat bij een vriend het zelfde cdtje geen problemen veroorzaakt en omdat ik gewoon een abnormaal goede pc heb.

Het enige wat ik kan bedenken als oorzaak is dat ik een windows Vista skin heb geïnstaleerd, kan het dat dit de oorzaak is? Zo ja hoe moet ik de skin dan weer verwijderen? Gewoon bij configuratie scherm/software?

Kan iemand me helpen?

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:
Misschien zitten er krassen op de cd

Goed lezen graag. Zoals ik al zei het ligt niet aan de CD omdat hij geen problemen veroorzaakt bij een andere PC(die overigens veel minder zwaar is dan mijn PC)

Geplaatst:

Hoi Goliat.

Het kan natuurlijk zijn dat je skin het probleem veroorzaakt. Maar toen je je PC geformateerd had heb je toen meteen de skin geinstalleerd of heb je daartussen ook SA gespeeld. Dan zou hij het goed gedaan moeten hebben. Maar wat je inderdaad kan proberen is de skin verwijderen en kijken of hij het dan goed doet. Het is natuurlijk altijd het proberen waard.

Ikkes.

Geplaatst:

Ok, maar ik kan hem gewoon verwijderen bij configuratieschem/software zonder dat ik verder iets hoef te doen.

En ik heb eerst de skin geïnstaleerd en daarna GTA San Andreas.

Geplaatst:

Skin verwijdert, probleem nog steeds.

Toen dacht ik: Laat ik San Andreas ook even opnieuw instaleren. Nadat ik dat had gedaan had ik het probleem nog steeds. :-(

Nu zat ik te denken dat mijn pc een nogal raar geluid maakt als hij vastloopt, alsof zijn geheugen gebruik te hoog is. Ik heb 512MB geheugen dus het zou geen problemen mogen geven en zoals ik al eerder zijn zijn de andere systeem eisen ook dik in orde.

Dus ik denk dat er iets is dat er voor zorgt dat het geheugengebruik erg oploopt.

Heeft iemand een idee waardoor dit kan zijn?

Ik heb trouwens als geen enkel venster heb geopend of programma aan heb staan )behalve anti virus natuurlijk) 10% CPU gebruik. Is dit normaal?

Als iemand me kan helpen zou dat heel fijn zijn. :Y

Geplaatst:

Fijn dat je lekker on-topic bent.

Maar om je te helpen heb ik hier de link:

-klik-

En heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?

Geplaatst:

Als GTA:SA je echt dierbaar is zou een goede oplossing kunnen zijn om een hertselpunt te pakken, van dat je zeker weet dat je SA het nog goed deed. Als dat niet werkt zou ik de PC ff opnieuw installeren. 10% CPU gebruik is wel normaal btw ;)

Veel succes!

Geplaatst:

Mensen, leer eens begrijpend lezen :t

Hij heeft zijn PC al helemaal opnieuw geinstalleerd.

Heb je San Andreas wel in de standaard map staan?

dus C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Ik denk het haast wel maar je weet maar nooit :)

Geplaatst:

Misschien heb je wel weer een virusje op bezoek, of heel wat spyware. Het lijkt me onmogenlijk, want je hebt het net geformarteerd. Ik raad je aan om toch eens je PC op spyware/virrusen te chekken. Kijk ook eens *hier,

Verder kun je misschien ook je eisen van het spel wat lager zetten. Bijvoorbeeld je graphics wat lager enzo, dat het wat makkelijker draait en dat je PC niet kei-hard hoeft te werken. Zo kan de PC iets ontspannerder draaien om je spel op het juiste snelheid te krijgen.

Je zei al dat je een goedde PC hebt, maar kan je toevallig in je eerste post nog eens je specs melden? Videokaart ect, misschien kunnen we op basis daarvan nog een beetje meer helpen of juist niet.

Geplaatst:

Na dat ik dat ''virusje'' op bezoek kreeg heb ik mijn pc gelijk supergoed beveiligd, ik scan mijn pc ook elke dag want er zijn bij dat virus veel belangrijke en dierbare bestanden verloren gegaan.

Zoals ik al zij, het ligt waarschijnlijk aan mijn geheugen, ik heb 512 MB maar volgens mij is er maar rond de 200 MB van beschikbaar.

Kijk maar eens naar deze screen:

Screen van mijn geheugengebruik wanneer er bijna geen programma's actief zijn(anti-virus etc. wel):

geheugen9en.jpg

Als ik me niet vergis is er maar 210 MB van de 512 vrij en dat is volgens mij niet genoeg voor San Andreas.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...