Jump to content

codes

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon als je aan het spelen bent. :)

Je hoeft dus niet eerst het spel op pauze te zetten ofzo, je kunt gewoon terwoijl je aan het lopen bent, terwijl je aan het zwemmen bent, terwijl je aan het autorijden bent, enzovoort.

Voor als je alle codes wilt weten, hier staat een lijst met de PC cheats: klik.

Hier staat een lijst met de PS2 cheats: klik.

En tot slot een lijst met de xbox cheats: klik.

Veel plezier ermee. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

moet ik dan ergens op drukken of gaan ze zeggen je kunt nu een code intypen ofzo

Geplaatst:

Nee gewoon intypen, Als je hem goed hebt ingetypt komt er bovenin het beeldscerm te staan ''Cheat Activated''

SilverDust ;)

Geplaatst:

oke bedankt als je een link mag geven kan iemand dan een link geven van een paar codes _O__O__O_

Voor als je alle codes wilt weten, hier staat een lijst met de PC cheats: klik.

Hier staat een lijst met de PS2 cheats: klik.

En tot slot een lijst met de xbox cheats: klik.

^_^

Veel plezier ermee. ;)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

En ik heb nog een tip.

Kijk uit met de Riot cheat.

Dan komen er allemaal rellen.

Gebruik deze cheat dus niet.

Anders kan je in Las Venturas niet meer veder komen. :Y;)

maar als je een code wilt intypen en je drukt op de knop vooruit dan gaat dat mannetje toch vooruit

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000
Geplaatst:

ja ik snap wel wat je bedoelt. bijvoorbeel: je drukt de code in en je moet ineens vooruit dan gaat het mannetje wel vooruit. maar, dat maakt dan niet uit je hoeft alleen de code in te typen meer niet. en dan komt er cheat activid te staan. en als je bijvoorbeeld een cheat doet dat je een voertuig wilt dan valt hij zomaar uit de lucht voor je. en bij wapen cheats krijg je ook zomaar veel wapens.

Geplaatst:

Ik snap ook wel wat je bedoelt.. Als je bv een hunter wil spawnen, komt hij rechts van je te staan (ohDuDe), de D heeft hier dus effect op ;)

Bij een stunt-vliegtuig komt hij achter je te staan (flyingtoStunt), hier heeft de S dus effect op je cheat ;)

Twaka

Geplaatst:
Ik snap ook wel wat je bedoelt.. Als je bv een hunter wil spawnen, komt hij rechts van je te staan (ohDuDe), de D heeft hier dus effect op ;)

Bij een stunt-vliegtuig komt hij achter je te staan (flyingtoStunt), hier heeft de S dus effect op je cheat ;)

Twaka

je kunt de w,a,s,d ook verandere dus het hoeft geen invloed te hebben op de cheats.

Geplaatst:

Ik vind het wel jammer dat je niet mag pauzeren om de cheats in te typen. Nou ja, het leert je wel om razend snel te typen. :Y

Geplaatst:

Ik dacht dat als je pauzeert en je in het Menu staat ook de cheat kan induwen,en dan resume duwen en de cheat activeert.Afijn,dit was in Vc toch zo,misschien eens proberen ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...