Scooter Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 eyz, je kunt met de pc snelelr codes onthouden, je hebt een soort van woorden, is makkelijker, ik heb een ps2, dus dan krijg je van die combinaties L1, L2, R2, Left, Down, R1 etc. dat onthoud je wat minder makkelijk. en typen gaat stukken sneller grtz, Cesar SA Reageren
Blu3ice Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik dacht dat als je pauzeert en je in het Menu staat ook de cheat kan induwen,en dan resume duwen en de cheat activeert.Afijn,dit was in Vc toch zo,misschien eens proberen ? In Vice CIty en GTA III was dit zo, maar in gta san andreas werkt dit (jammergenoeg) niet. Ik heb het al vele malen geprobeerd... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Nee dat werkt echt helaas niet. Althans, bij mij niet, dus je zal het gewoon in moeten typen tijdens het spelen. Maarja buiten de missie's om is het wel makkelijker, minder kans dat je overhoop geknald wordt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Voor de mensen die GTA:SA op de pc hebben, is een trainer dan misschien een optie. Gewoon een sneltoets indrukken in plaats van die lange codes. Dat is vooral handig tijdens missies, waar Mr. X het ook over had. Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Nee dat werkt echt helaas niet.Althans, bij mij niet, dus je zal het gewoon in moeten typen tijdens het spelen. Maarja buiten de missie's om is het wel makkelijker, minder kans dat je overhoop geknald wordt en als je kogels opeens opraken tijdens een missie. dan moet je ergens schuilen zodat je niet gezien wordt en dan als je de cheat hebt gedaan moet je iedereen weer doodknallen. Reageren
Stan O. Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 @iman er is ook een code voor oneindige ammo die staat ook op gtagames en nl.wikigta.org Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 ik heb nog 1 vraag hoeveel codes kan je intypen die gann Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik begrijp niet goed wat je bedoelt maar je bedoelt waarschijnlijk hoeveel codes je kan intypen?Daarvoor is geen limiet. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 oke bedankt dat bedooelde ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.