Jump to content

codes

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Geplaatst:

eyz,

je kunt met de pc snelelr codes onthouden,

je hebt een soort van woorden, is makkelijker, ik heb een ps2,

dus dan krijg je van die combinaties L1, L2, R2, Left, Down, R1 etc.

dat onthoud je wat minder makkelijk.

en typen gaat stukken sneller ;)

grtz, Cesar SA

Geplaatst:
Ik dacht dat als je pauzeert en je in het Menu staat ook de cheat kan induwen,en dan resume duwen en de cheat activeert.Afijn,dit was in Vc toch zo,misschien eens proberen ?

In Vice CIty en GTA III was dit zo, maar in gta san andreas werkt dit (jammergenoeg) niet. Ik heb het al vele malen geprobeerd... :N

Geplaatst:

Nee dat werkt echt helaas niet.

Althans, bij mij niet, dus je zal het gewoon in moeten typen tijdens het spelen.

Maarja buiten de missie's om is het wel makkelijker, minder kans dat je overhoop geknald wordt :)

Geplaatst:

Voor de mensen die GTA:SA op de pc hebben, is een trainer dan misschien een optie. Gewoon een sneltoets indrukken in plaats van die lange codes. Dat is vooral handig tijdens missies, waar Mr. X het ook over had.

Geplaatst:
Nee dat werkt echt helaas niet.

Althans, bij mij niet, dus je zal het gewoon in moeten typen tijdens het spelen.

Maarja buiten de missie's om is het wel makkelijker, minder kans dat je overhoop geknald wordt

en als je kogels opeens opraken tijdens een missie. dan moet je ergens schuilen zodat je niet gezien wordt en dan als je de cheat hebt gedaan moet je iedereen weer doodknallen.
Geplaatst:

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt maar je bedoelt waarschijnlijk hoeveel codes je kan intypen?Daarvoor is geen limiet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...