Jump to content

Green Goo

bronzenknieschijf

Recommended Posts

Geplaatst:

wat denken jullie wat de Green Goo is... (die moet je jatten met jetpack van zo'n trein)

ik denk dat het iets te maken heeft met het ontstaan van de mensheid want die hippie zegt iets over het jaar zero.. maarja.. wat denken jullie?

Geplaatst:

Ik denk dat het er niets mee te maken heeft, al die uitspraken van the truth zijn zo vaag dat je er wel altijd iets achter kan zoeken.

Geplaatst: (bewerkt)

Oke nu begrijp ik het wel. ;)

Nou ik denk dat je spullen voor The Truth moet stelen.

het is jou vriend dus. :cya:

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

het nut van een topic is om je mening te delen of informatie te geven:P dus deze topic heeft wel nut k vraag alleen wat jullie er van denken...

Geplaatst:

ik vind er niks bijzonders aan. en is tenslotte je vriend. maar, ik wil eigenlijk ook wel weten waarom je de green goo moet stelen. en waarvoor wil nou The Truth die green goo hebben. maar eigenlijk is er nog steeds niks bijzonders aan.

Geplaatst:
'Goo' betekent toch iets als spul?

Ik heb Goo opgezocht in het woordenboek, en dit is de betekenis:

Slijmerig Spul, slijmerij.

Je hebt dus inderdaad wel gelijk, maar het is dus ook nog slijmerig...

Green Goo, Groen slijmerig spul dus. :cab:

Geplaatst:

The Truth heeft gewoon een hekel aan de overheid. Daarom wil hij dat je het meest waardevolle, wat ze echt niet kwijt willen steelt. Het voor hem niet echt nuttig, hij kan er geen buitenaardse mannekes mee oproepen ofzo. :puh:

Geplaatst:

Ik vond het ook al vreemd dat dit niet in het spel uitgelegd wordt. Zouden er nog missies bedacht zijn waarin dit weer naar voren zou komen ?

Maarre, ik wil niemand op verkeerde ideeen brengen, maar er zijn nogal wat 18+ films als je zoekt op "goo". Zou het het alien zaad zijn waaruit de mens is gefabriceerd ?

Geplaatst:
Zouden er nog missies bedacht zijn waarin dit weer naar voren zou komen ?

heb 100% ... heb geen verdere verwijzingen naar green goo gevonden

heerlijk vage missie :D

maar ik zat het me inderdaad ook af te vragen destijds ...

Geplaatst:

Het is gewoon spul wat The Truth wil hebben. Ik denk dat het een soort vondst is ofzo die ze willen onderzoeken maar The Truth wil dat belemmeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...