Talietje Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 ik heb 2 verschillende sigs gemaakt, rate ze en zeg wat jij het mooiste vind. sig1: sig2: Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Sorry.. Tallex, ik vindt ze beide echt niet mooi. Ik vondt die ene sig veel mooier, diegene waar je geen tekst voor vond. Ik heb de sig een beetje bewerkt, ik heb bijna alles gedaan maar inblenden gaat niet. Voor te kunnen inblenden heb ik een psd nodig. Maar nu vind ik hem wel veel mooier . Reageren
Talietje Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Sorry.. Tallex, ik vindt ze beide echt niet mooi.Ik vondt die ene sig veel mooier, diegene waar je geen tekst voor vond. Ik heb de sig een beetje bewerkt, ik heb bijna alles gedaan maar inblenden gaat niet. Voor te kunnen inblenden heb ik een psd nodig. Maar nu vind ik hem wel veel mooier . waar is die sig dan nu? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.