Svenie Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Hartelijk gefeliciteerd HerrieM. Ik dacht dat Dizzee dit toernooi zou gaan winnen,maar blijkbaar ben jij beter. Dizzee en Silerdust wil ik ook feliciteren met het behalen van de finale en hun derde en tweede plaats.Voor jullie ook een applaus. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 En, bijna vergeten, natuurlijk Froodooo hartelijk dank voor het maken van het Tournament en het zeer netjes begeleiden hiervan . De topics zagen er erg mooi en verzorgd uit...... Reageren
King Room Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Gefeliciteerd HerrieM van het behalen van de 1e plaats!! Dizzee ook gefeliciteerd met het behalen van de 2e plek!! SilverDust ook van harte gefelicteerd met de 3e plaats!! MvG. Roo is now Respect! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Gefeliciteerd jongen. Dizzee heeft volgens mij allang zijn computer uit het raam gesmeten. Maar toch super HerrieM. Gefeliciteerd met je titel, en op naar de volgende race. En Froodoo, jij ook een complimentje. Jij hebt het goed georganiseert. Op naar de volgende illegale straatraces van San Andreas! (Anders moet ik 2x posten) En mijn vraag: Wat zijn de tijdens van de finalisten? Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Bedankt voor de felicitaties. Dizzee en SilverDust. Bedankt voor een spannende strijd. En Natuurlijk Applaus voor Froodoo voor de goede organisatie. Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Gefeliciteerd jongen. Dizzee heeft volgens mij allang zijn computer uit het raam gesmeten. Maar toch super HerrieM. Gefeliciteerd met je titel, en op naar de volgende race. En Froodoo, jij ook een complimentje. Jij hebt het goed georganiseert. Op naar de volgende illegale straatraces van San Andreas!(Anders moet ik 2x posten) En mijn vraag: Wat zijn de tijdens van de finalisten? Ik zet ze maar even hier neer dan: HerrieM Country Endurance: 4.14 minutenLittle Loop: 0.44 minutenTotaal: 4.58 minuten DizzeeCountry Endurance: 4.34 minutenLittle Loop: 0.43 minutenTotaal: 5.17 minuten SilverdustCountry Endurance: 4.40 minutenLittle Loop: 0.48 minutenTotaal: 5.28 minuten En nog hartelijk bedankt voor je compliment! Bedankt voor de felicitaties.Dizzee en SilverDust. Bedankt voor een spannende strijd. En Natuurlijk Applaus voor Froodoo voor de goede organisatie. Jij ook bedankt, en gefeliciteerd met je overwinning nogmaals! Voordat ik dit bij elke post ga doen, iedereen die aan mij een compliment geeft, alvast bedankt! Reageren
SilverDust Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Bedankt voor de felicitaties. Dizzee en HerrieM Bedankt. Jullie waren goede tegenstanders. Froodooo Goede Job voor al het werk . SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.