Dutchy3010 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 wat is de maximum snelheid? Het Roode getal beteken hoe snel hij maximaal kan Dus het rode getal in de quote van het eerste bericht, is de snelheid die het voertuig op het hoogst kan halen . Reageren
FerryN Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Tips: 1. Maak de Acceleratie nooit meer als de max. snelheid. Anders gaat de wagen slippen. 2. Het gewicht v/d wagen beinvloed de snelheid niet. Het zorgt er alleen maar voor dat je bij een botsing vrij goed op de weg blijft en niet van richting veranderd. 3. Bij een Voorwielaandrijving slipt de wagen helemaal niet. Alleen kan je heel moeilijk bochten maken. 4. Met een Vierwielaandrijving slipt de wagen vrij veel. 1+4 kan je tegen gaan BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1 De rode is de Traction control, als je deze op bv 0.1 zet slipt is snel zet je hem op 5 slipt ie helemaal niet meer. maar hoe hoger de traction control, hoe beter de handrem werkt PS. de traction control is letter K en er is een foutje, 4 moet voorwiel aandrijving zijn en 3 vierwiel aandrijving Mvg Feki122 Reageren
Skysetunfold Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Hallo allemaal, Ik had ff een vraagje wat betreft de handling.cfg file. Heeft iemand misschien enig idee hoe je de maximale snelheid van de Hydra , of wat voor vliegtuig dan ook , kan aanpassen? Ik heb al geprobeerd de MaxVelocity aan te passen onder de letter N maar dit helpt volgens mij niet. Wel ben ik erachter gekomen dat je Thrust kan veranderen om er zo voor te zorgen dat je vliegtuig sneller op max snelheid zit maar volgens mij beinvloed dit de maxsnelheid zelf niet. Weet iemand wat ik dan moet editen ? Of heb ik iets gemist ofzo ? Alvast bedankt ! Skysetunfold. Reageren
K.O. Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Hallo allemaal,Ik had ff een vraagje wat betreft de handling.cfg file. Heeft iemand misschien enig idee hoe je de maximale snelheid van de Hydra , of wat voor vliegtuig dan ook , kan aanpassen? Ik heb al geprobeerd de MaxVelocity aan te passen onder de letter N maar dit helpt volgens mij niet. Wel ben ik erachter gekomen dat je Thrust kan veranderen om er zo voor te zorgen dat je vliegtuig sneller op max snelheid zit maar volgens mij beinvloed dit de maxsnelheid zelf niet. Weet iemand wat ik dan moet editen ? Of heb ik iets gemist ofzo ? Alvast bedankt ! Skysetunfold. Ja je hebt iets gemist, HIER staat helemaal uitgelegd welke de topsnelheid is, en als het goed is staat de Hydra ook gewoon in die lange lijst in handling.cfg. Gebruiken anders Ctrl-F om te zoeken En ik heb nog een vraagje: waarom wordt er hier een topic over aangemaakt als de complete uitleg van alle cijfers en letters er gewoon boven staat (in SA in ieder geval, VC weet ik zo niet van buiten)? Ik mag tog aannemen dat men aan MaxVelocity wel kan zien dat het om de maximale snelheid gaat... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Hey ik heb een vraagje, ik las net over dat traction control, en wilde dat in mijn zelf gemodde handling van de Hotring gaan goed doen, toen kwam ik er achter dat de SA handling anders is dan die die in die post werd gezet, (van de Blista, want k keek naar het onderste lijstje van de SA handling(dat is handling van VC) en die was bij Blista wel hetzelfde als in die post,) nou zag ik dat bij SA, de letter K = traction loss, en L=tractionbias, maar wat is traction bias, er staat achter bij allebei dat het tussen de 0 en de 1 moet liggen. Nou neem ik aan dat het allebei wel iets met de grip te maken heeft, maar wat is wat, heb (ookal staat er dat het tussen 0 en 1 moet liggen) de traction loss op 2.0 gezet. Want mijn wagen slipt nogal veel(heb de topspeed en acceleratie echt heeeeeel hoog gezet en dragmultiplier op 0. Kan iemand mij vertellen wat wat is, en hoe ik dus kan voorkomen dat als ik met mijn hotring optrek dat hij tot aan de ongeveer 500km/h burnout maakt, en waardoor ik in een slip raak.. (topspeed heb ik op 1000, en de acceleratie op 50 en dragmultiplier op 0 ) By the way, hier is de hele line: (zit wel ff een enter na de 1, anders paste het niet mooi in die code box ) HOTRING 1600 4500 0 0 0.2 -0.4 90 0.90 2.0 0.48 4 1000 100 50 R P 50 0.60 1 30 1.5 0.1 0 0.29 -0.16 0.6 0.4 0.2 0.56 45000 40002004 c80008 0 0 0 Bedankt alvast! Reageren
Proximitus Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 waar kun je vinden wat het zwaartepunt van de auto is? Ik heb een jeep mod gedownload en hij is nogal onstabiel, valt heel snel om als je bochten maakt. Het lijk me dat dit komt door het zwaartepunt, maar ik weet het niet zeker. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 waar kun je vinden wat het zwaartepunt van de auto is? Ik heb een jeep mod gedownload en hij is nogal onstabiel, valt heel snel om als je bochten maakt. Het lijk me dat dit komt door het zwaartepunt, maar ik weet het niet zeker. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Ik heb in GTA:VC de Sabre Turbo erg veranderd, maar (1)hij gaat vet snel kapot, kan je daar ook iets aan doen en (2) hij valt als je een bocht maakt snel om, kan je daar nog iets aan veranderen of moet je het gewicht op zn hoogst zetten? Dit is hem nu= SABRETUR 10800.0 2.1 4.5 2.1 0.0 0.2 0.1 70 1.05 1 0.52 5 300.0 100.0 4 P 6.1 0.52 0 33.0 1.3 0.10 0.3 0.55 45000 0.30 -0.20 0.5 0.40 3009901 1 1 en dit was het eerst= SABRETUR 1800.0 2.1 4.5 2.1 0.0 0.2 0.1 70 1.05 0.84 0.52 5 180.0 32.0 R P 6.1 0.52 0 33.0 1.3 0.10 0.3 0.55 45000 0.30 -0.20 0.5 0.40 3009901 1 1 Het gewicht ondertussen ook op 50000 gezet en die traction control op 5 SABRETUR 50000.0 2.1 4.5 2.1 0.0 0.2 0.1 70 1.05 5 0.52 5 300.0 60.0 4 P 6.1 0.52 0 33.0 1.3 0.10 0.3 0.55 45000 0.30 -0.20 0.5 0.40 3009901 1 1 Bewerkt: 3 juli 2007 door GTAfan054 Reageren
K.O. Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 waar kun je vinden wat het zwaartepunt van de auto is? Ik heb een jeep mod gedownload en hij is nogal onstabiel, valt heel snel om als je bochten maakt. Het lijk me dat dit komt door het zwaartepunt, maar ik weet het niet zeker. Misschien een kleine bump, maar toch nog even dit antwoord. Kijk eens bij de getallen bij F, G en H. Deze staan voor CentreOfMass.x, -y en -z. Ik neem aan dat 0,0,0 het exacte midden van het voertuig is. 10,10,10 is de rechterbovenhoek aan de bovenkant en -10,-10,-10 is de hoek linksonder aan de onderkant. @ GTAfan054 1. Geen idee. Het is mij ook wel eens overkomen dat een auto met 1 tik kapot ging, als ik m.b.v. een Trainer de functie 'Solid Granete Car' gebruikte. Er is één auto die dan met 1 tik kapot gaat, terwijl de rest redelijk stabiel is. Geen idee waar dit aan ligt. 2. Dit gebeurt bij een on-gemodde versie ook wel bij de Sabre Turbo. Probeer CentreOfMass.z anders eens te verlagen. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Ik heb hier nog 2 links die misschien nog handig kunnen zijn voor meer uitleg : Special Cars ( Een mod van mij, heeft ook te maken met het zwaartepunt waardoor hij niet omvalt) Gedetailleerde ontleding ( Dit is een uitgebreidere versie van een handling.cfg tutorial) Ik hoop dat ik wat kon helpen. Tom GTAFAN054: Verander je Z zwaartepunt in -10 zodat hij niet vlug omvalt en kijk naar m'n 2 link voor te zien hoe je een auto minder vlug kapot laat gaan. Ik raad je wel aan om een backup te maken Bewerkt: 3 juli 2007 door .:TOM:. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) ok, dank je voor de moeite, ik ga het proberen Als je ergens nog een goede regel vind voor een voertuig, dan hoor ik die graag GTAFAN054:Verander je Z zwaartepunt in -10 zodat hij niet vlug omvalt Moet je dat dan bij F,G én H invullen? Bewerkt: 22 juli 2007 door Dutchy3010 Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 SABRETUR 10800.0 2.1 4.5 2.1 0.0 0.2 0.1 70 1.05 1 0.52 5 300.0 100.0 4 P 6.1 0.52 0 33.0 1.3 0.10 0.3 0.55 45000 0.30 -0.20 0.5 0.40 3009901 1 1 De rode cijfertjes zijn diegene die ik bedoel. Verander dat in 0.0 -0.1 -1.2 En dan zou het goed moeten zijn, -10 was iets te veel. Tom Reageren
Jopper47 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Het rode getal! En bedankt voor de tutorial! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Hoe haal je de hele snelheid omhoog bij het vliegen van elk vliegtuig wat 300km kan halen kan niet harder. ook al zet je topspeed op 400 de teller gaat niet harder dan 300km... (ligt niet aan de speedmeter) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.