Grove St. Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Hier is een rustige kerk met een regenboog, aangezien het onrustig op het forum is maak ik het. Kijk ernaar en wees rustig... Adem in.... en adem uit Het is een soort plaatje waar opeens door krachten een kleurrijke regenboog door de boze lucht komt zo de kerk in waar alle trouwe god lievehebbers zitten te bidden Wat gedaan: - Belichting veranderd - Kleuren voller gemaakt - Tekst zop gemaakt dat het van donker naar licht geel loopt - Border met regenboog effect Rate + Comment Bewerkt: 25 maart 2006 door Grove St. Reageren
Synchro Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ik krijg geen adem meer Nee , vind hem niet zo goed gelukt. Een regenboog is veel anderser dan dit het is gebogen en niet recht gebogen. Aan de lucht mag heus een kleurtje aan. En de text kan ik nog wat veranderen Dan is hij denk ik wel beter. Want in de nacht een regenboog kan niet .. Bewerkt: 25 maart 2006 door Synchro Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ik krijg geen adem meer Nee , vind hem niet zo goed gelukt. Een regenboog is veel anderser dan dit het is gebogen en niet recht gebogen. Aan de lucht mag heus een kleurtje aan. En de text kan ik nog wat veranderen Dan is hij denk ik wel beter. Want in de nacht een regenboog kan niet .. Die regenboog heb ik niet gemaakt, dus die is gewoon goed. Reageren
Eli R Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Zou je het origineel willen plaatsen? Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Wou ik al doen, maar even zoeken Ik heb hem toch: De regenboog is gewoon origineel gebleven alleen er kwam een donkere lucht, en god ( waarin je gelooft ) Duwde de donkere wolken opzij, en bracht licht aan de aarde Bewerkt: 26 maart 2006 door Grove St. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.